Název: | Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie |
Další názvy: | Teaching strategies of university students during distance learning - didactic study |
Autoři: | Růžičková, Veronika Syrovátková, Štěpánka |
Citace zdrojového dokumentu: | RŮŽIČKOVÁ, V. SYROVÁTKOVÁ, Š. Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie. Aura musica, 2021, roč. Neuveden, č. 13, s. 95-100. ISSN: 1805-4056 |
Datum vydání: | 2021 |
Nakladatel: | PF UJEP, katedra hudební výchovy |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/47199 |
ISSN: | 1805-4056 |
Klíčová slova: | distanční výuka;hudební výchova;učitelství pro mateřské školy;učební strategie;elektronické opory;didaktika, mezioborová spolupráce |
Klíčová slova v dalším jazyce: | distance learning;music education;kindergarten pedagogy;learning strategy;digital study materials;didactics, interdisciplinary cooperation |
Abstrakt: | Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů "hudební výchova pro MŠ" a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The study is focused on learning strategies mastered by students of the study programme “Kindergarten Pedagogy” during distance learning of the two-term unit Music Education in Kindergartens and further used in the subject of DIMŠ1 (Didactics of Music Education 1). The aim of the research is to find out what study materials were used by students the most during distance learning, which parts of curriculum troubled them, and which were the successful learning strategies. The research survey combines both the qualitative and quantitative approach based on responses of students listed in the questionnaire. |
Práva: | © autoři |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KSS) Články / Articles (KHK) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie.pdf | 285,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47199
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.