Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Holub, Ondřej | |
dc.contributor.referee | Vrbík Václav, Doc. Ing. CSc. | |
dc.date.accepted | 2022-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:18:08Z | - |
dc.date.available | 2021-6-10 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:18:08Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-28 | |
dc.identifier | 88038 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47824 | - |
dc.description.abstract | Bakalářské práce pojednává o problémech, které přináší distanční výuka na základní školy a jaké s sebou nese následky na kvalitu výuky a interakci mezi žákem a učitelem. Práce si zakládá na předešlých studiích, odborné literatuře, vlastním průzkumu, a na statistických údajích získanými, která byla získána během období distančního vzdělávání na základních školách. Průzkum v rámci této práce byl proveden za pomocí dotazníkového šetření, doplňující potřebné informace v rámci této bakalářské práce a nastiňující situaci na základních školách během distanční výuky. Všechna podstatná shromážděná data byla brána v potaz při výběru dostupných online aplikací, které by svou přítomností během výuky podpořily interakci mezi žákem a učitelem a celkovou angažovanost žáků do hodiny. Výsledné závěry společně se seznamem aplikací, byly zpracovány do podoby veřejné internetové stránky. Účelem stránky je jednoduchém nalezení vhodného online nástroje pedagogem, v závislosti na jeho učebních a osobních potřebách a doporučení zakládajících se na provedeném průzkumu a studované literatuře. | cs |
dc.format | 74 s. (72 131) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88038 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | aplikace | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | distanční výuka | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | interakce | cs |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs |
dc.subject | lms | cs |
dc.subject | webová stránka | cs |
dc.title | On-line aplikace pro podporu interakce mezi žáky a učiteli při \nl{}distančním vzdělávání na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | On-line tools supporting interaction between students and teachers during distant learning at elementary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The undergraduate thesis deals with problematic that the distance learning bring to the elementary schools, and its consequences on quality of education and interactivity between student and teacher. Thesis is based around the previous studies, special literature, self-conducted survey, and statistical records gathered during the period of distance learning in elementary schools. The research undertaken in this thesis was realized using the questionnaire, providing necessary information for this undergraduate thesis, and outlining the situation in the elementary schools during the distance learning. All relevant gathered information was taken in to the account when constructing selection of avaible online apps, which´s presence in teaching support the interactivity between student and teacher, and overal engagement of the students in the class. The final results along with list of apps were refined into the form of public website, The purpose of the website, is simple search for appropriate online tool by the teacher, in regards to their teaching and personal needs and the recommendations supported by the undertaken research and studied literature. | en |
dc.subject.translated | applications | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | distance learning | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | interaction | en |
dc.subject.translated | questionaire survey | en |
dc.subject.translated | learning management system | en |
dc.subject.translated | website | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Holub_2022.pdf | Plný text práce | 4,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 50,68 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 49,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Holub.pdf | Průběh obhajoby práce | 239,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47824
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.