Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPetříková, Markéta
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing.
dc.date.accepted2022-6-7
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:22Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2022-06-20T10:18:22Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier89477
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47869-
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce je zaměřena na podnikatelský plán pro zavedení nového produktu, který byl autorkou vybrán na základně následného osobního využití pro potenciální vznik podniku. Cílem této práce bylo zhodnotit podnikatelský plán pro nový produkt, identifikovat a zhodnotit možná rizika, kterým by produkt měl čelit při zavedení na trh. V praktické části byl zpracován konkrétní podnikatelský plán a byla identifikována jeho rizika. Po zpracování podnikatelského plánu a zhodnocení rizik, bylo autorkou zjištěno, že vzhledem k poměrně vysoké prodejní ceně produktu, je podnik je závislý na kvalitně zpracované propagaci a kampani Hithit.cs
dc.format75
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89477-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikatelský záměrcs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjectjógacs
dc.titlePodnikatelský plán pro zavedení nového produktu na trhcs
dc.title.alternativeBusiness plan for the market launch of new producten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on a business plan for the introduction of a new product onto the market. This was selected by the author on the basis of subsequent personal use during the potential establishment of a company. The aim of this work was to evaluate the business plan for a new product, identify and evaluate the possible risks that the product would face when introduced onto the market. In the practical part, a specific business plan was developer and the risks were identified. After elaborating a business plan and assessing the risks, the author found that due to the relatively high selling price of the product, the company would be dependent on well-crafted promotion and a Hithit campaign.en
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedsustainabilityen
dc.subject.translatedyogaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petrikova_BP_FEK_2022.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
petrikova_marketa_v.pdfPosudek vedoucího práce177,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrikova Marketa_oponent.pdfPosudek oponenta práce180,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47869

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.