Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKobes Tomáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHeřmanová, Nikola
dc.contributor.refereeGlajchová Alena, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-2
dc.date.accessioned2022-06-20T10:20:46Z-
dc.date.available2021-5-14
dc.date.available2022-06-20T10:20:46Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-29
dc.identifier88780
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48263-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem genderových rozdílů mezi řidiči. Konkrétně je zaměřena na autoškoly v Plzeňském kraji v České republice. Jsou zde popsány základní teorie související s genderem, jako je "doing gender" a "undoing gender". Výzkum byl proveden prostřednictvím strukturovaných rozhovorů s učiteli autoškol a jejich studenty. Výsledky ukazují, že přístup učitelů nelze chápat jednoduše v rámci genderu, ale také jiných kategorizačních atributů jejich žáků. Získaná data nelze aplikovat na širokou veřejnost, přesto poskytují zajímavá zjištění a také lepší pohled na realitu v českých autoškolách.cs
dc.format25
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88780-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectgendercs
dc.subjectgenderové rozdílycs
dc.subjectřízenícs
dc.subjectautoškolacs
dc.titleGenderové rozdíly za volantemcs
dc.title.alternativeGender differences behind the wheelen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programSociologie
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the topic of gender differences in driving schools in the Pilsen region in Czech Republic. In this regard, the thesis describes basic theories related to gender such as doing and undoing gender. The research was conducted through the structured interviews with driving school teachers and their students. The results show that the approach of teachers cannot be understood simply within the framework of gender, but other categorizational attributes of their pupils. The obtained data cannot be applied to the general public, but they still provide interesting findings and also a better look at the reality in Czech driving schools.en
dc.subject.translatedgenderen
dc.subject.translatedgender differencesen
dc.subject.translateddrivingen
dc.subject.translateddriving schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP genderove rozdily za volantem Hermanova.pdfPlný text práce278,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hermanova_BP_posudek oponenta prace.pdfPosudek oponenta práce143,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hermanova_BP_posudek vedouciho prace.pdfPosudek vedoucího práce78,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hermanova.PDFPrůběh obhajoby práce210,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48263

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.