Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Halvová, Miroslava | |
dc.contributor.referee | Havlíček Jakub, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2022-6-17 | |
dc.date.accessioned | 2022-06-20T10:20:58Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-06-20T10:20:58Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-20 | |
dc.identifier | 87128 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/48288 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá realizací výtvarného projektu, který má za úkol podpořit u žáků z prvního stupně základní školy prosociální chování. Současně je kvalitativní výzkumnou sondou do pedagogické praxe. Diplomová práce je rozdělena do části teoretické a praktické. Teoretická část práce objasňuje pojmy výtvarné výchovy se zaměřením na speciální výtvarnou pedagogiku, inkluzní přístupy ve vzdělávání a edukační potenciál výtvarné výchovy. Zároveň se opírá o inspirativní umění 20. a 21. století. V praktické části byla na základě realizace výtvarného projektu v inkluzním vzdělávání provedena kvalitativní výzkumná sonda s prvky akčního výzkumu pomocí otevřeného kódování. Analýza zrealizovaného výtvarného projektu popisuje prosociální chování ve výuce, dává odpovědi na výzkumné otázky a formuluje doporučení pro ostatní pedagogy. | cs |
dc.format | 81 s.; xv s. (129 872 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87128 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | rvp zv | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | prosociální chování | cs |
dc.subject | výtvarné experimenty | cs |
dc.subject | komunikace. | cs |
dc.title | Setkávání, výtvarný projekt pro podporu prosociálního chování u žáků 1. stupně ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Getting Together, Art Project to Encourage Prosocial behavior of Pupils from Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma deals with the implementation of an art project, which aims to support primary school students' prosocial behavior. At the same time, it is a qualitative research probe into pedagogical practice. The diploma is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part of the work clarifies the concepts of art education with a focus on special art pedagogy, inclusive approaches in education and the educational potential of art education. It also draws on the inspiring art of the 20th and 21st centuries. In the practical part, based on the implementation of an art project in inclusive education, a qualitative research was carried out with elements of action research using open coding. The analysis of the implemented art project describes prosocial behavior in teaching, gives answers to research questions and formulates recommendations for other teachers. | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | rvp zv | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | prosocial behavior | en |
dc.subject.translated | art experiments | en |
dc.subject.translated | communication | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Halvova_Miroslava_fpe.pdf | Plný text práce | 4,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
HALVOVA_posudek_vedouci_Plihalova.pdf | Posudek vedoucího práce | 306,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
HALVOVA_posudek_oponent_Havlicek.pdf | Posudek oponenta práce | 300,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Halvova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 484,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/48288
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.