Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFenclová Marie, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorSvobodová, Natalie
dc.contributor.refereeDivišová Lucie, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-1
dc.date.accessioned2022-06-20T10:21:44Z-
dc.date.available2021-5-17
dc.date.available2022-06-20T10:21:44Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-30
dc.identifier89026
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48358-
dc.description.abstractDiplomová práce se snažila shrnout co nejvíce dosavadních poznatků z oblasti didaktiky cizích jazyků, se zaměřením se na francouzský jazyk. Předmětem práce je zjistit, v jakém poměru v hodinách FLE se nachází mateřský jazyk, tedy český, s jazykem cílovým, tedy francouzským, a v kterých situacích během hodin FLE je mateřština učiteli nejčastěji používána a zároveň žáky požadována. Naplnění cíle práce bylo dosaženo studiem relevantních zdrojů a pomocí internetových dotazníků, které byly zaslány na české střední školy, na kterých v současné době výuka francouzštiny probíhá. Výzkumné dotazníky byly zaměřeny jak na učitele FLE, tak na jejich studenty. Práce představuje a komentuje získané informace.cs
dc.format70 s. (127 600 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřský jazykcs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectdidaktika cizích jazykůcs
dc.subjectflecs
dc.titleLa position de la langue maternelle dans les classes du FLE dans les écoles tchequescs
dc.title.alternativeThe position of the mother tongue in lessons of French as a foreign language in Czech schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická
dc.thesis.degree-programUčitelství francouzštiny pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis tried to summarize as much as possible the existing knowledge in the field of didactics of foreign languages, with a focus on the French language. The subject of the thesis is to find out in what proportion the mother tongue, i.e. Czech, is in the FLE lessons with the target language, i.e. French, and in which situations during FLE lessons the mother tongue is most often used by teachers and at the same time demanded by students. The fulfilment of the aim of the thesis was achieved by studying relevant sources and by means of internet questionnaires sent to Czech secondary schools where French is currently taught. The research questionnaires were aimed at both FLE teachers and their students. The thesis presents and comments on the information obtained.en
dc.subject.translatedmother tongueen
dc.subject.translatedforeign languageen
dc.subject.translateddidactics of foreign languagesen
dc.subject.translatedfleen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova__pra_ce_Natalie_Svobodova_.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova - oponent.pdfPosudek oponenta práce763,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce957,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svobodova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce376,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48358

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.