Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJanoušková Kristina, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHumlová, Natálie
dc.contributor.refereeHrachovcová Hana, PhDr. DiS.
dc.date.accepted2022-6-16
dc.date.accessioned2022-06-20T10:23:30Z-
dc.date.available2021-6-24
dc.date.available2022-06-20T10:23:30Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-3-30
dc.identifier90744
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48619-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na edukační proces u šestinedělky v oblasti péče o novorozence. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje zastoupení porodní asistentky v roli edukátorky a její náplň práce, dále se tato část zabývá klasifikací novorozence a definuje jednotlivá specifika péče. Praktická část se zabývá kvalitativním výzkumem, který obsahuje polostrukturovaný rozhovor, metodu edukace a přímé zúčastněné pozorování. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda a v jaké míře je šestinedělka edukována v oblasti péče o novorozence. Jednotlivé dílčí cíle u šestinedělky odhalily nedostatek poskytnutých informací v oblastech základní péče o novorozence. Na základě tohoto zjištění byly vyhodnoceny problematické oblasti edukace a v rámci těchto oblastí byl proveden edukační proces. Při ověření jeho úspěšnosti byla prokázána jeho dostatečná efektivita. Znalosti byly ověřeny na základě cíleně kladených otázek a dovednosti metodou přímého zúčastněného pozorování.cs
dc.format76 s. (122 551 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=90744-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectedukační procescs
dc.subjectšestinedělícs
dc.subjectporodní asistentkacs
dc.subjectmatkacs
dc.subjectnovorozeneccs
dc.subjectpéče o novorozencecs
dc.titleEdukační proces u šestinedělky v oblasti péče o novorozencecs
dc.title.alternativeEducational process in the field of the newborn care for women in the puerperiumen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studií
dc.thesis.degree-programPorodní asistence
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the educational process in a woman in the puerperium in the field of care for newborn. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part contains the representation of the midwife in the role of an educator and her job description, this part also deals with the classification of the newborn and defines the individual specifics of care. The practical part deals with qualitative research, which includes a semi-structured interview, a method of education and direct participant observation. The main objective of the bachelor thesis is to find out whether and to what extent woman in the puerperium is educated in the field of care for newborn. The individual sub-objectives in a woman in the puerperium revealed a lack of information provided in the areas of basic care for newborn. Based on this finding, problematic areas of education were evaluated and an educational process was carried out within these areas. When verifying its success, its sufficient effectiveness was proven. The knowledge was verified on the basis of targeted questions and skills by the method of direct participant observation.en
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatedpuerperiumen
dc.subject.translatedmidwifeen
dc.subject.translatedmotheren
dc.subject.translatednewbornen
dc.subject.translatedcare for newbornen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Humlova_Natalie_PAS_BP.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Humlova_PV.pdfPosudek vedoucího práce311,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Humlova_PO.pdfPosudek oponenta práce333 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Humlova_H.pdfPrůběh obhajoby práce376,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48619

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.