Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorPivoňková, Eva
dc.contributor.refereeAschenbrenner Vít, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-7
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:56Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-10T14:43:56Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87028
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49945-
dc.description.abstractCílem diplomové práce je zpracovat vlastní návrh metodických postupů při práci s ukázkami ze tří oper. V teoretické části je definovaná opera, její hudební a dramatické složky, někteří skladatelé opery a dětská opera. Dále je popsaný Rámcový vzdělávací program pro základní školy a postavení opery v něm a učebnice a metodické příručky hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Autorka se věnuje didaktice poslechu, kterou využívá v praktické části. V praktické části jsou popsány tři metodické postupy při práci s operou ve 3. ročníku základní školy, které byly úspěšně realizovány v praxi.cs
dc.format54 s. (81 333 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87028-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectoperacs
dc.subjectdětská operacs
dc.subjectmetody poslechucs
dc.titleSeznámení žáků s operou ve 3. ročníku základní školycs
dc.title.alternativeIntroducing pupils to opera in the 3rd year of primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to develop your own proposal of methodological procedures for working with examples from three operas. The theoretical part defines opera, its musical and dramatic components, some composers of opera and children's opera. Furthermore, the Framework Educational Program for Primary Schools and the position of opera in it and textbooks and methodological manuals of music education at the 1st stage of primary school are described. The author deals with the didactics of listening, which she uses in the practical part. The practical part describes three methodological procedures for working with opera in the 3rd year of primary school, which were successfully implemented in practice.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedoperaen
dc.subject.translatedchildren's operaen
dc.subject.translatedlistening methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Pivonkova.pdfPlný text práce797,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pivonkova_DP_vedouci_Sla_2022.pdfPosudek vedoucího práce169,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pivonkova_DP_oponent_Asch_2022.pdfPosudek oponenta práce180,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pivonkova.pdfPrůběh obhajoby práce49,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Diplomova_prace_Pivonkova.pdfVŠKP - příloha797,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49945

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.