Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.contributor.author | Vachalovská, Adéla | |
dc.contributor.referee | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:44:09Z | - |
dc.date.available | 2020-12-7 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:44:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 87528 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49965 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce v teoretické části pojednává o možnostech přístupů ke vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a využití podpůrných opatření za součinnosti asistenta pedagoga. Hlavním cílem práce byla analýza možností využití specifických podpůrných opatření ve výchovně vzdělávacím procesu u žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole. Cíle práce bylo dosaženo pomocí smíšeného výzkumného šetření. | cs |
dc.format | 103 (163 403), xiv | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87528 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | aspergerův syndrom | cs |
dc.subject | asistent pedagoga | cs |
dc.subject | podpůrná opatření | cs |
dc.title | Inkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagoga | cs |
dc.title.alternative | Inclusive education of students with Asperger´s syndrome in a regular primary school from the perspective of teaching assistant | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma´s deals with the forms of inclusive education of pupils with Asperger´s syndrome in a regular elementary school from the perspective of a teacher´s assistatnt. The theoretical part of the theses deals with a possibilities of approaches to the education of these pupils with the use of support measures with the cooperation of a teaching assistant. The main goal of the pracitical part thesis was to analyze the possibilities of using specific support measures in the educational process for pupils with Asperger's syndrome in a regular elementary school. The goal of the work was achieved by means of a mixed research survey on the basis of personal interviews with teachers and a questionnaire for teaching assistants involved in the education of pupil with Asperger´s syndrome in a regular primary school. | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | asperger's syndrome | en |
dc.subject.translated | teaching assistant | en |
dc.subject.translated | supportive measures | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vachalovska.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vachalovska VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 193,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vachalovska OP.pdf | Posudek oponenta práce | 171,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vachalovska O.pdf | Průběh obhajoby práce | 2,44 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49965
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.