Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorVachalovská, Adéla
dc.contributor.refereeKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-8
dc.date.accessioned2022-11-10T14:44:09Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-10T14:44:09Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier87528
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49965-
dc.description.abstractDiplomová práce v teoretické části pojednává o možnostech přístupů ke vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem a využití podpůrných opatření za součinnosti asistenta pedagoga. Hlavním cílem práce byla analýza možností využití specifických podpůrných opatření ve výchovně vzdělávacím procesu u žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole. Cíle práce bylo dosaženo pomocí smíšeného výzkumného šetření.cs
dc.format103 (163 403), xiv
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87528-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinkluzecs
dc.subjectaspergerův syndromcs
dc.subjectasistent pedagogacs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.titleInkluzivní vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v běžné základní škole z pohledu asistenta pedagogacs
dc.title.alternativeInclusive education of students with Asperger´s syndrome in a regular primary school from the perspective of teaching assistanten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma´s deals with the forms of inclusive education of pupils with Asperger´s syndrome in a regular elementary school from the perspective of a teacher´s assistatnt. The theoretical part of the theses deals with a possibilities of approaches to the education of these pupils with the use of support measures with the cooperation of a teaching assistant. The main goal of the pracitical part thesis was to analyze the possibilities of using specific support measures in the educational process for pupils with Asperger's syndrome in a regular elementary school. The goal of the work was achieved by means of a mixed research survey on the basis of personal interviews with teachers and a questionnaire for teaching assistants involved in the education of pupil with Asperger´s syndrome in a regular primary school.en
dc.subject.translatedinclusionen
dc.subject.translatedasperger's syndromeen
dc.subject.translatedteaching assistanten
dc.subject.translatedsupportive measuresen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vachalovska.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalovska VP.pdfPosudek vedoucího práce193,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalovska OP.pdfPosudek oponenta práce171,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vachalovska O.pdfPrůběh obhajoby práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49965

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.