Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Volrábová, Nikola | |
dc.contributor.referee | Skopečková Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:44:19Z | - |
dc.date.available | 2020-11-2 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:44:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 87004 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49978 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou spolupráce jazykového a nejazykového učitele v metodě CLIL. V teoretické části nejdříve popisuje metodu CLIL a její specifika, následně se zaměřuje na učitele v této metodě a jejich spolupráci. V praktické části představuje výzkum, jenž pomocí rozhovorů a hospitací porovnával spolupráce dvou učitelských párů ze dvou různých škol. Na závěr byly získané poznatky porovnány s poznatky teoretickými, čímž mohly být identifikovány takové prvky jejich spolupráce, kterou mohou dle teorie přispívat k celkově úspěšnější implementaci metody CLIL. | cs |
dc.format | 59 s. (113 595 znaků) | |
dc.language.iso | en | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87004 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | clil | cs |
dc.subject | jazykový a nejazykový učitel | cs |
dc.subject | spolupráce učitelů | cs |
dc.subject | tandemová výuka | cs |
dc.subject | anglický jazyk | cs |
dc.subject | výuka cizích jazyků | cs |
dc.title | Spolupráce učitelů nejazykových předmětů s učiteli cizích jazyků v metodě CLIL | cs |
dc.title.alternative | Collaboration between subject and language teachers in CLIL | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the issue of collaboration between language and subject teachers in the CLIL method. In the theoretical background, it first describes the CLIL method and its specifications, then it focuses on the teachers in this method and their collaboration. In the second part, it presents the conducted research that compared collaborations of two teacher pairs from two different schools by the means of interviews and lesson observations. Finally, the findings were compared with the theoretical findings, which allowed to identify those elements of their collaborations that may contribute to a generally more successful implementation of the CLIL method. | en |
dc.subject.translated | clil | en |
dc.subject.translated | language and subject teacher | en |
dc.subject.translated | teacher collaboration | en |
dc.subject.translated | team-teaching | en |
dc.subject.translated | english language | en |
dc.subject.translated | foreign language teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Volrabova.pdf | Plný text práce | 582,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Reyn_Volrabova.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Skop_Volrabova.pdf | Posudek oponenta práce | 50,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Volrabova.pdf | Průběh obhajoby práce | 350,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/49978
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.