Název: Využití technologií k podpoře řečových dovedností
Další názvy: Using technology to improve student's speaking skills
Autoři: Baloun, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
Oponent: Reynaert Barbora, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49979
Klíčová slova: moderní technologie;digitální prostředky;aplikace;mluvení;podpora
Klíčová slova v dalším jazyce: modern technology;digital tools;applications;speaking;scaffolding
Abstrakt: Práce se zabývá otázkou podpory řečových dovedností pomocí moderních technologii. Pozornost je věnována především metodám výuky, které zahrnují využití aplikací a online platforem. Cílem práce bylo zjistit, které digitální prostředky jsou vhodné pro zlepšení řečových dovednosti a které jsou přímo použitelné ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol. Výzkum byl proveden prostřednictvím pozorování, dotazníků a diskusí s žáky v jazykové škole.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the issue of supporting speech skills using modern technology. Close attention is dedicated mainly to teaching methods that include the use of applications and online platforms. The aim of the work was to determine which digital means are suitable for improving speech skills and which are directly applicable in the teaching of English to lower-secondary school learners. The research was conducted through observations, questionnaires and discussions with students in the language school.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_ Baloun.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Klec_Baloun.pdfPosudek vedoucího práce27,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Reyn_Baloun.pdfPosudek oponenta práce60,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Baloun.pdfPrůběh obhajoby práce354,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49979

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.