Název: Výukový program pro žáky ZŠ na téma Léčivé rostliny
Další názvy: Educational program for primary school pupils on topic Medicinal plants
Autoři: Milová, Sabina
Vedoucí práce/školitel: Vágnerová Petra, Mgr.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50016
Klíčová slova: léčivé rostliny;byliny;výukový program;učebnice přírodopisu;zoologická a botanická zahrada města plzně
Klíčová slova v dalším jazyce: medicinal plants;herbs;educational program;natural science textbooks;zoological and botanical garden pilsen
Abstrakt: Tématem bakalářské práce jsou léčivé rostliny a jejich vliv na zdraví. Hlavní náplní práce je tvorba výukového programu pro žáky 2. stupně základních škol v Zoologické a botanické zahradě města Plzně. Práce se věnuje definici pojmu učebnice, zařazení léčivých rostlin do Rámcového vzdělávacího programu a rešerši učebnic přírodopisu pro 7. ročník ZŠ a nižších gymnázií.
Abstrakt v dalším jazyce: Bachelor thesis deals with medicinal plants and their effect on health. The aim of the thesis is to create an educational programme for students at secondary school in Zoological and botanical garden Pilsen. The theoretial chapters define the concept of textbooks and explain the basic concept of curriculum. Part of this thesis is a search of textbooks of natural sciences for secondary school students that have focus on botany.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zaverecna prace_Sabina Milova.pdfPlný text práce2,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Milova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce170,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Milova_oponent.pdfPosudek oponenta práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Milova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce130,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50016

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.