Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVáchalová, Eva
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2022-9-12
dc.date.accessioned2022-11-10T14:44:49Z-
dc.date.available2020-11-27
dc.date.available2022-11-10T14:44:49Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-28
dc.identifier86985
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50045-
dc.description.abstractHlavním cílem mé diplomové práce bylo propojit vlastivědné poznatky do hodin matematiky formou vlastních pracovních listů, které byly zaměřeny na část historickou a část geografickou, jejich realizace se žáky 3. - 5. ročníku a provedení reflexe žáků. Práce je koncipována do dvou částí. V teoretické části se zabývám vymezením mezipředmětových vztahů, jejich historií, zařazení mezipředmětových vztahů do RVP ZV, charakteristikou vzdělávacích oblastí - Člověk a jeho svět, Matematika a její aplikace a analýzou učebnic matematiky, které svým obsahem přesahují do vlastivědy. V praktické části analyzuji řešení vlastních pracovních listů, které jsou zaměřeny na část geografickou a část historickou.cs
dc.format68 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86985-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectmatematikycs
dc.subjectvlastivědacs
dc.titleVyužití vlastivědy ve výuce matematiky na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeThe use of the national history in the mathematics classes at primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe main aim of my graduate thesis was to incorporate national history and geography knowledge into math classes in a form of my own worksheets that were aimed at a historical and geographical part. Then, their realization with the students of 3rd - 5th grades and a reflection of the students. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, I deal with the definition of intersubject relations, their history, implementation to RVP ZV, characteristics of education fields - Human and their world, Mathematics and its application and the analysis of maths student books that overlap to national history and geography. In the practical part, I analyse the solution of the worksheets made by myself that are focused on the geographical and historical part.en
dc.title.otherDiplomová práce
dc.subject.translatedintersubject relationsen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatednational geographyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Eva Vachalova-finalni verze .pdfPlný text práce2,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
diplomova prace_Vachalova.pdfPosudek oponenta práce107,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce57,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PROTOKOL VACHALOVA.pdfPrůběh obhajoby práce322,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50045

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.