Název: | 3D tisk jako průnikové téma vzdělávání na základní škole |
Další názvy: | 3D printing as an intersecting theme of primary school education |
Autoři: | Šíd, Jan |
Vedoucí práce/školitel: | Moc Pavel, Mgr. |
Oponent: | Bezděka Jan, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50134 |
Klíčová slova: | 3d tisk;modelování;technologie;aditivní výroba;3d modely;filament;plasty |
Klíčová slova v dalším jazyce: | 3d printing;modeling;technology;additive production;3d models;filament;plastics |
Abstrakt: | Práce popisuje historii a vznik 3D tisku. Dále se zabývá jednotlivými tiskovými technologiemi a používanými tiskovými materiály. Mapuje stav aktuálního využití 3D tisku a modelování na základních školách. Věnuje se výběru vhodné technologie a modelovacího nástroje pro použití na základní škole. Obsahuje metodiku pro vytvoření jednoduchého modelu a doporučení na využití 3D tisku v rámci výuky. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The work describes the history and origin of 3D printing. It also deals with individual printing technologies and used printing materials. It maps the state of current use of 3D printing and modeling in primary schools. It focuses on the selection of suitable technology and modeling tools for use in primary school. It contains a methodology for creating a simple model and recommendations for the use of 3D printing in teaching. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska_prace_Jan_Sid_2022.pdf | Plný text práce | 4,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 51,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 49,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
protokol Sid.pdf | Průběh obhajoby práce | 237,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50134
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.