Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZíka Miroslav, Mgr.
dc.contributor.authorŠmíd, Michal
dc.contributor.refereeRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2022-9-6
dc.date.accessioned2022-11-10T14:45:42Z-
dc.date.available2021-6-10
dc.date.available2022-11-10T14:45:42Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-28
dc.identifier88047
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50141-
dc.description.abstractTato práce se věnuje 3D animacím a jejich využití na základní škole. V teoretické části definuje animace, jejich rozdělení a rozdíly mezi 2D a 3D animacemi. Dále jsou zde představeny základní programy pro tvorbu lidských postav a animace, kde následně byla vyhodnocena jejich vhodnost pro použití ve školství. Praktická část se věnuje tvorbě lidské postavy v programech Blender a Make Human a animacím lidských postav v programech Mixamo a Blender. Všechny tyto postupy jsou vypracovány ve formě návodů, použitelných v základním školství. Poslední část práce se věnuje možnosti použití vlastních 3D postav ve virtuální učebně.cs
dc.format66 s. (87 569 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectanimace postavcs
dc.subjecttvorba postavcs
dc.subject3d postavycs
dc.subjectanimační programycs
dc.subjectklíčovánícs
dc.subjectblendercs
dc.subjectmake humancs
dc.subjectmixamocs
dc.subjectanimační kostracs
dc.subjecttexturycs
dc.subjectvirtuální třídacs
dc.titleTvorba modelů postav a jejich animace v prostředí virtuální třídycs
dc.title.alternativeMaking of human figures and their animating in a virtual classroom environmenten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on 3D animations and their use in primary school. In the theoretical part, there are defined animations, their types, and differences between 2D and 3D animations. It also introduces basic programs for creating human characters and animations and then evaluates their suitability for use in education. The practical part focuses on human character creation in Blender and Make Human and human character animation in Mixamo and Blender. All these procedures are developed in the form of tutorials, applicable in primary education. The last part of the thesis deals with the possibility of using custom 3D characters in a virtual classroom.en
dc.subject.translatedcharacter animationen
dc.subject.translatedcharacter creationen
dc.subject.translated3d charactersen
dc.subject.translatedanimation programsen
dc.subject.translatedkeyingen
dc.subject.translatedblenderen
dc.subject.translatedmake humanen
dc.subject.translatedmixamoen
dc.subject.translatedanimation skeletonen
dc.subject.translatedtexturesen
dc.subject.translatedvirtual classen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Michal Smid.pdfPlný text práce4,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce49,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vskp_posudek-P19B0059K.pdfPosudek vedoucího práce121,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
protokol Smid.pdfPrůběh obhajoby práce242,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50141

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.