Název: | Didaktická rekonstrukce tématu Primáti pro výuku na základní škole |
Další názvy: | Educational reconstruction of the thematic unit Primates for primary school education |
Autoři: | Hrubá, Lenka |
Vedoucí práce/školitel: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2022 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/50230 |
Klíčová slova: | model didaktické rekonstrukce;prekoncept;primáti;přírodopis;základní škola |
Klíčová slova v dalším jazyce: | the model of educational reconstruction;preconception;primates;biology;middle school |
Abstrakt: | Diplomová práce se věnuje didaktické rekonstrukci tématu Primáti pro potřeby výuky na základní škole. V této souvislosti bylo realizováno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění prekonceptů týkajících se problematiky primátů. Do dotazníkového šetření se zapojili žáci šestého a sedmého ročníku základní školy. Zjištěná data byla analyzována a využita jako podklad pro tvorbu návrhů dvou výukových jednotek tohoto tematického celku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis deals with the educational reconstruction of the topic Primates for teaching at middle school. As part of the thesis, research of professional literature focussing on educational reconstruction was carried out and subsequently, preconceptions on the topic of Primates of the pupils in the sixth and seventh grades were determined. The obtained data were analyzed and used as a basis for creating proposals for two teaching units of this thematic unit. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP LENKA HRUBA.pdf | Plný text práce | 2,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruba_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 181,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruba_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 2,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hruba_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 118,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50230
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.