Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Aul, Daniel | |
dc.contributor.referee | Kielbusová Zdeňka, PhDr. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:47:41Z | - |
dc.date.available | 2021-6-21 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:47:41Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-5-18 | |
dc.identifier | 88138 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50273 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřená na shrnutí toho, jak vidí česká a světová literatura laboratorní práce z fyziky. Druhá část je věnována analýze laboratorních cvičení navržených v příslušných gymnaziálních učebnicích a zhodnocení, do jaké míry zahrnují v sobě badatelsky zaměřenou výuku. Třetí část obsahuje rozhovory s učiteli fyziky na gymnáziu zaměřené na jejich přístup k laboratorním pracím. Čtvrtá část je věnována navrhnutí badatelsky zaměřené laboratorní práce. V páté části jsou uvedeny poznatky z ověření jedné z laboratorních prací na gymnáziu. | cs |
dc.format | 43 s. (63 814 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=88138 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cs |
dc.subject | interdisciplinární výuka | cs |
dc.subject | laboratorní práce z fyziky | cs |
dc.title | Laboratorní práce z mechaniky a elektřiny na gymnáziu | cs |
dc.title.alternative | Laboratory works from mechanics and electricity on grammar school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis consists of five parts. The first part focuses on summary of how the Czech and international literature views laboratory works from physics. The second part analyses laboratory works, that are designed in certain grammar school workbooks and evaluation, how much they include inquiry focused teaching. Third part has interviews with teachers from grammar school focused on their approach to laboratory works. Fourth part deals with designing inquiry laboratory works from physics. Finally, the fifth part contains findings from a verification of one of the designed laboratory works on grammar school. | en |
dc.subject.translated | inquiry based teaching | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary teaching | en |
dc.subject.translated | laboratory works from physics | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Laboratorni prace z mechaniky a elektriny na gymnaziu-D.Aul.pdf | Plný text práce | 1,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 53,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 51,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PROTOKOLY AUL.pdf | Průběh obhajoby práce | 234,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
BP-Laboratorni_prace_z_mechaniky_a_elektriny_na_gymnaziu-D.Aul.pdf | VŠKP - příloha | 1,6 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/50273
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.