Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorHubáčková, Simona
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2023-06-09T11:31:54Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier89823
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52327-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá tématem indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeň. Jejím cílem je analyzovat vnímání reklamy ve vybraných nákupních centrech nakupujícími. Teoretická část práce vymezuje základní definice a klíčové pojmy na základě dostupné odborné české i zahraniční literatury. Tato část obsahuje východiska pro marketingovou komunikaci, reklamu, jednotlivé druhy indoor prostředků a současné trendy pro vnitřní reklamu. V empirické části této diplomové práce je aplikován výzkum pomocí pozorování za účelem zjištění aktuálního stavu indoor reklamy, dále pak osobní dotazníkové šetření za účelem zjištění vhodnosti využití jednotlivých indoor nosičů. Data získaná pomocí dotazníkového šetření jsou interpretována za použití grafů a tabulek. Na závěr práce jsou na základě výsledků analýzy prezentována doporučení pro optimalizaci indoor reklamy ve vybraných nákupních centrech.cs
dc.format138 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectindoor reklamacs
dc.subjectnákupní centracs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectpop prostředkycs
dc.titleVýzkum indoor reklamy v nákupních centrech ve městě Plzeňcs
dc.title.alternativeResearch of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsenen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the topic of indoor advertising in shopping centers in the city of Pilsen. The main objective is to analyze the perception of advertising in selected shopping centers by the shoppers. The theoretical part of the thesis defines the fundamental definitions and key terms which are based on the study of professional literature. This part of the thesis introduces the theoretical basis for marketing communication, advertising, types of indoor advertising and present trends. In the empirical part of this diploma thesis, the research is applied through an observation to determine the current state of indoor advertising and then a personal interview in order to determine the suitability of indoor advertising media. The data obtained through the personal questionnaire survey are interpreted by using graphs and tables. At the end of the thesis are presented recommendations for the optimization of indoor advertising in selected shopping centers which are based on the results of the analysis.en
dc.subject.translatedindoor advertisingen
dc.subject.translatedshopping centersen
dc.subject.translatedpersonal interviewen
dc.subject.translatedpop mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Hubackova_K20N0208P.pdfPlný text práce7,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubackova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce122,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hubackova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce359,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52327

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.