Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Švantner Martin, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Máchová, Pavlína | |
dc.contributor.referee | Kalvas František, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-1 | |
dc.date.accessioned | 2023-06-09T11:32:53Z | - |
dc.date.available | 2022-5-12 | |
dc.date.available | 2023-06-09T11:32:53Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-28 | |
dc.identifier | 93353 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/52488 | - |
dc.description.abstract | Tento text je prací na téma distančního vyučování na Právnické fakultě v Plzni a zabývá se změnami, které se objevili po distančním vyučování v prezenční výuce, podvodným chováním v tomto období a zkušenostmi studentů. Rozebírány jsou motivace ke studiu, význam podvodu, sankce za podvody, společenské vtahy a jejich významnost. Práce je doplněna o názory studentů o možnosti budoucí technologické modernizace a jejich nápady, jak by jim technologie pomohli při studiu. | cs |
dc.format | 57 s. (120 608 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | distanční výuka | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | online výuka | cs |
dc.subject | prezenční výuka | cs |
dc.subject | podvodné chování | cs |
dc.subject | společenské vztahy | cs |
dc.subject | studenti práv | cs |
dc.subject | zču | cs |
dc.title | Online výuka vysokoškolských studentů práv během lockdownu a jejich návrat k prezenční výuce | cs |
dc.title.alternative | Online learning among university law students during the lockdown and their return to full-time teaching | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | |
dc.thesis.degree-program | Sociologie | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This text is a work on the topic of distance teaching at the Faculty of Law in Pilsen and deals with the changes that occurred after distance teaching in full-time teaching, fraudulent behaviour during this period and the experiences of students. Motivations for studying, the meaning of cheating, sanctions for cheating, and social pulls are discussed. The paper is supplemented with students' views on the possibility of future technological upgrading and their ideas on how technology would help them in their studies. | en |
dc.subject.translated | distance learning | en |
dc.subject.translated | e-learning | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | online teaching | en |
dc.subject.translated | face-to-face teaching | en |
dc.subject.translated | deceptive behaviour | en |
dc.subject.translated | social relations | en |
dc.subject.translated | law students | en |
dc.subject.translated | zču | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KSS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace- Machova.pdf | Plný text práce | 563,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
formular-k-hodnoceni-diplomove-prace-posudek-vedouci PM.pdf | Posudek vedoucího práce | 118,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalvas_DP_op_Machova.pdf | Posudek oponenta práce | 281,17 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
MACHOVA.PDF | Průběh obhajoby práce | 51,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/52488
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.