Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUllmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
dc.contributor.authorSlabá, Rosalie
dc.contributor.refereeSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier92126
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53269-
dc.description.abstractBakalářská práce v teoretické části popisuje vývoj komunikačních schopností a řeči. Jsou zde popsány poruchy těchto schopostí a jejich kvalifikace. Následuje výčet oblastí podpory rozvoje komunikačních schopností a práce s nimi. Praktická část obsahuje ověřování nástrojů pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností (opožděný vývoj řeči). Nástroje jsou využívány v oblastech, které podporují přirozený rozvoj komunikačních schopností. Praxe popisuje komplexní plánování k podpoře rozvoje komunikační schopností v období šesti měsíců, pozorování tří sledovaných chlapců s opožděným vývojem řeči a jejich zaznamenaných pokroků.cs
dc.format79 s. XXX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkomunikační schopnostcs
dc.subjectporucha komunikační schopnostics
dc.subjectřečcs
dc.subjectporuchy řečics
dc.subjectdechová cvičenícs
dc.subjectfonační cvičenícs
dc.subjectartikulační cvičenícs
dc.subjecthrubá motorikacs
dc.subjectjemná motorikacs
dc.subjectgrafomotorikacs
dc.subjectzrakové vnímánícs
dc.subjectsluchocé vnímánícs
dc.titleNástroje pro práci s dětmi s narušenou komunikační schopností a jejich ověřenícs
dc.title.alternativeTools for working with children with impaired communication skills and their verificationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis in the theoretical part describes the development of communication skills and speech. The disorders of these abilities and their qualifications are described here. The following is a list of areas of support for the development of communication skills and work with them. The practical part includes the verification of tools for working with children with impaired communication skills (delayed speech development). Tools are used in areas that support the natural development of communication skills. The practice describes comprehensive planning to support the development of communication skills over a period of six months, the observation of three monitored boys with delayed speech development and their recorded progress.en
dc.subject.translatedcommunication skillsen
dc.subject.translatedcommunication skills disorderen
dc.subject.translatedspeechen
dc.subject.translatedspeech disordersen
dc.subject.translatedbreathing exercisesen
dc.subject.translatedphonation exercisesen
dc.subject.translatedarticulation exercisesen
dc.subject.translatedgross motor skillsen
dc.subject.translatedfine motor skillsen
dc.subject.translatedgraphomotor skillsen
dc.subject.translatedvisual perceptionen
dc.subject.translatedauditory perceptionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slaba Rosalie, BP, Nastroje pro praci s detmi s narusenou komunikacni schopnosti a jejich overeni.pdfPlný text práce3,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba VP065.pdfPosudek vedoucího práce181,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba OP.pdfPosudek oponenta práce62,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slaba O064.pdfPrůběh obhajoby práce15,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53269

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.