Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHoušková, Tereza
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-08-02T10:43:01Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier92145
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53271-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou individualizace ve vzdělávání v předškolním věku. Individualizace je specifický přístup ke vzdělávání. Tento přístup se zakládá na znalosti dítěte s jeho specifickými znaky. Učitel tyto znalosti ohledně dítěte využívá při jeho vzdělávání. Tato problematika je rozebíraná z pohledu východisek, podmínek a strategií. Pro efektivní využívání individualizace je důležité respektování a plné pochopení všech těchto specifických faktorů.cs
dc.format44 s. (84 105), IV. s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectindividualizacecs
dc.subjectdiferenciace výukycs
dc.subjectsamostatnost dětícs
dc.subjectpřístup učitelůcs
dc.subjectpartnerský přístupcs
dc.subjectforma výukycs
dc.subjectstrategie individualizacecs
dc.subjectpodmínky individualizacecs
dc.subjectvýchodiska individualizacecs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectdiagnostikacs
dc.subjectučenícs
dc.titleIndividualizace ve vzdělávání v předškolním věkucs
dc.title.alternativeIndividualization in preschool educationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of individualization in preschool education. Individualization is a specific approach to education. This approach is based on the knowledge of the child with his specific features. The teacher uses this knowledge regarding the child in his/her education. This issue is discussed in terms of background, conditions and strategies. For the effective use of individualization, it is important to respect and fully understand all these specific factors.en
dc.subject.translatedindividualisationen
dc.subject.translateddifferentiation of teachingen
dc.subject.translatedchildren's independenceen
dc.subject.translatedteachers' approachen
dc.subject.translatedpartnership approachen
dc.subject.translatedform of teachingen
dc.subject.translatedindividualisation strategiesen
dc.subject.translatedconditions for individualisationen
dc.subject.translatedbasis for individualisationen
dc.subject.translatedenvironmenten
dc.subject.translateddiagnosticsen
dc.subject.translatedlearningen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
INDIVIDUALIZACE VE VZDELAVANI VE VYBRANYCH FAKULTNICH MATERSKYCH SKOLACH.pdfPlný text práce928,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Houskova.pdfPosudek oponenta práce62,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek BP Houskova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce172,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Houskova O071.pdfPrůběh obhajoby práce29,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53271

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.