Název: Generace X,Y,Z mezigenerační porozumění, komunikace, interakce
Další názvy: Generation X, Y, Z intergenerational understanding, communication, interaction
Autoři: Taušová, Pavla
Vedoucí práce/školitel: Sequensová Helena, Mgr.
Oponent: Louda Tomáš, JUDr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53412
Klíčová slova: komunikace;generace x;generace y;generace z;mezigenerační porozumění;verbální komunikace;neverbální komunikace;komunikace ve společnosti
Klíčová slova v dalším jazyce: communication;generation x;generation y;generation z;intergenerational understanding;verbal communication;non-verbal communication;communication in society
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou mezi odlišnými generačními skupinami. Zaměřuje se na charakteristiku generačních rozdílů a jejích potřeb. Cílem práce je analýza, posouzení a následný návrh na co nejefektivnější formu komunikace ve společnosti. V první části práce jsou objasněny vlivy, které se vztahují k problematice určitých mezigeneračních skupin. Tyto informace a poznatky jsou dále uplatněny v části praktické. Následný výzkum je vytvořen z odpovědí 100 respondentů. Mezi nimi jsou zaměstnanci společnosti ČESKÁ DOPRAVA s.r.o., obchodní partneři a zákazníci společnosti. Formou dotazníkového šetření se zde zjišťuje, zda je komunikace napříč generacemi dostatečná, či nikoliv. Pomocí těchto výsledků je určen stav kvality komunikace a následný návrh na zefektivnění.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with issues between different generational groups. It focuses on the characteristics of generational differences and the needs of each generation. The aim of the thesis is to analyse, assess and then propose the most effective form of communication in society. In the first part of the thesis, the influences that relate to the issue of certain intergenerational groups are explained. This information and knowledge is further applied in the practical part. A follow-up survey is created from the responses of 100 respondents. Among them are employees of ČESKÁ DOPRAVA s.r.o., business partners and customers of the company. A questionnaire survey is used to determine whether communication across generations is sufficient. Using these results, the status of the quality of communication is determined and a subsequent proposal for improvement is made.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSR)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Pavla_tausova.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausova - posudek VP 23.pdfPosudek vedoucího práce872,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausova - posudek OP 23.pdfPosudek oponenta práce603,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Tausova - protokol BP 23.pdfPrůběh obhajoby práce287,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53412

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.