Název: Projektový přístup při výuce matematiky na střední škole
Další názvy: Project Based Learning of Mathematics at Secondary Education
Autoři: Marešová, Alexandra
Vedoucí práce/školitel: Tomiczková Světlana, RNDr. Ph.D.
Oponent: Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53792
Klíčová slova: projektová výuka;finanční matematiky;grafy funkcí;geogebra;statistika;manipulace s daty
Klíčová slova v dalším jazyce: evidence-based-teaching;financial mathematics;functions and graphs;geogebra;statistics;data manipulation
Abstrakt: Diplomová práce ukazuje možnou realizaci projektové výuky matematiky na střední škole. Dva kompletně zpracované projekty prošli pilotní realizací na gymnáziu, obsahují přípravu žáků, konkrétní zadání a hodnocení, doplněné o výstupy žáků. Další nabízené projekty jsou připravené k vyzkoušení. Práce přináší návrhy na mezipředmětovou spolupráci a na základě získaných zkušeností i doporučení pro další ročníky nebo různé typy středních škol.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis demonstrates a possible implementation of project-based teaching of mathematics at a secondary school. Two fully developed projects have undergone a pilot implementation at a grammar school, including student preparation, specific assignments and evaluations, supplemented with student outputs. Additional proposed projects are ready for testing. The thesis presents suggestions for interdisciplinary collaboration and, based on acquired experience, recommendations for future years or different types of secondary schools.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Maresova.pdfPlný text práce25,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PV_Maresova.pdfPosudek vedoucího práce596,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PO_Maresova.pdfPosudek oponenta práce334,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
P_Maresova.pdfPrůběh obhajoby práce189,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53792

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.