Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCoufalová, Jana
dc.contributor.authorMyslivečková, Jarmila
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:25:23Z
dc.date.available2010-11-24cs
dc.date.available2013-06-19T06:25:23Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-28
dc.identifier42795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5381
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice dyskalkulie u žáka na 1. stupni ZŠ. Jejím cílem bylo prostudovat základní teoretická východiska, která nám umožnila zpracovat případovou studii konkrétního žáka a dle těchto poznatků poté vytvořit individuální plán reedukace tohoto žáka. Reedukační plán byl realizován v průběhu jednoho roku při setkáních jedenkrát až dvakrát týdně. Dílčím cílem bylo ověřit si nutnost individuálního přístupu k žákovi a potvrzení nutnosti systematické a pravidelné práce pro správnou reedukaci či kompenzaci dyskalkulických obtíží. V práci jsou uvedeny konkrétní postupy při reedukaci, její dílčí výsledky a závěrečné zhodnocení. Dále uvádíme vždy několik využitých a pro žáka oblíbených didaktických her pro výklad či opakování konkrétního matematického učiva.cs
dc.format89 s. (117 270 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy učenícs
dc.subjectdyskalkuliecs
dc.subjectpřípadová studiecs
dc.subjectreedukacecs
dc.titleReedukace žáka 1. stupně ZŠ s podezřením na dyskalkuliics
dc.title.alternativeReeducation of the primary school pupil with the possible dyscalculiaen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with dyscalculia of a student at the 1st grade of elementary school. The aim was to study the fundamental theoretical basis, which then allowed to process a case study of a particular student. According to this information an individual plan of reeducation of the pupil was created.The reeducation plan was carried out within meetings once or twice a week in one school year. The partial objective was to verify the necessity of an individual approach to student and to prove the necessity for systematic and regular work to correct or to compensate dyscalculic difficulties. The paper presents specific procedures when reeducating as well as its partial results and the final evaluation. There are several didactical activities and games introduced in the thesis. These activities which were popular among the students were used for teaching or repeating a particular interpretation of the mathematical curriculum.en
dc.subject.translatedlearning disordersen
dc.subject.translateddyscalculiaen
dc.subject.translatedcase studyen
dc.subject.translatedreeducationen
dc.subject.translatedindividual approach to pupilen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMOVA PRACE , Jarmila Mysliveckova, P07681, 2012.pdfPlný text práce2,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mysliveckova - ved..pdfPosudek vedoucího práce146,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
mysliveckova.bmpPosudek oponenta práce16,65 MBBMPNáhled
Zobrazit/otevřít
Mysliveckova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce57,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5381

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.