Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Prošková, Jana | |
dc.contributor.referee | Havlíček Jakub, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:04Z | - |
dc.date.available | 2022-6-7 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:04Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 94058 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54045 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozvojem sociálních dovedností ve výtvarné výchově. V teoretické části jsou popsány sociální dovednosti a jejich rozvoj. Dále práce představuje participativní umění a jeho využití do výtvarné výchovy. V praktické části je zrealizováno pět výtvarných úkolů a následná kvalitativní výzkumná sonda. Zjištěná data reflektivních bilancí jsou zmapována na základě stanovených výzkumných otázek. Závěrem práce je zformulováno doporučení pro ostatní pedagogy, jak realizovat výuku výtvarné výchovy zaměřenou na podporu rozvíjení sociálních dovedností. | cs |
dc.format | 61 s. (72 652) + VIII s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sociální dovednosti | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | rvp | cs |
dc.subject | kooperativní výuka | cs |
dc.subject | participace | cs |
dc.subject | výtvarné aktivity | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | spolupráce | cs |
dc.subject | komunikace. | cs |
dc.title | Rozvíjení sociálních dovedností ve výtvarné výchově | cs |
dc.title.alternative | Developing social skills in art education | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Výtvarná výchova a kultura se zaměřením na vzdělávání | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The undergraduate thesis deals with the development of social skills in art education. The theoretical part is concerned with social skills and their development. Furthermore, the work presents participatory art and its use in art education. In the practical part, five creative tasks and a subsequent qualitative research probe are carried out. The data obtained from the reflective diary is mapped based on the established research questions. At the end of the work, recommendations are formulated for other educators on how to implement art education aimed at supporting the development of social skills. | en |
dc.subject.translated | social skills | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | rvp | en |
dc.subject.translated | cooperative learning | en |
dc.subject.translated | participation | en |
dc.subject.translated | art activities | en |
dc.subject.translated | play | en |
dc.subject.translated | cooperation | en |
dc.subject.translated | communication. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Proskova Jana.pdf | Plný text práce | 7,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vedouci - POSUDEK BP_Proskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 334,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Proskova Jana oponent - Protokol o hodnoceni KP.pdf | Posudek oponenta práce | 306,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Proskova - prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 9,84 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54045
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.