Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorFenzelová, Markéta
dc.contributor.refereePetrlíková Jarmila, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:13Z-
dc.date.available2020-11-2
dc.date.available2023-09-11T22:22:13Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier87002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54052-
dc.description.abstractPráce se zabývá žáky s odlišným mateřským jazykem v hodinách anglického jazyka. V teoretické části zkoumá vhodné použití mateřského a cílového jazyka v hodinách cizího jazyka. Následně popisuje rozdíly mezi žáky s odlišným mateřským jazykem a ostatními žáky ve třídě. Práce také vysvětluje význam náležitého zadávání instrukcí a popisuje nástroje, které učitelé mohou použít, aby instrukce byly více srozumitelné. V praktické části práce rozebírá hodiny anglického jazyka na střední škole, kde je přítomný alespoň jeden student s odlišným mateřským jazykem. Výzkum se zaměřuje na zadávání instrukcí v takových hodinách. Cílem práce je zjistit, jaké nástroje učitelé používají při zadávání instrukcí a zda jsou žáci podle nich schopni splnit zadaný úkol.cs
dc.format73 s.
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžáci s odlišným mateřským jazykemcs
dc.subjectinstrukcecs
dc.subjectzadávání instrukcícs
dc.subjectcílový jazykcs
dc.subjectmateřský jazykcs
dc.subjectvýuka angličtinycs
dc.subjectcizincics
dc.titleBilingvální studenti při výuce cizích jazykůcs
dc.title.alternativeBilingual learners in foreign language classesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on teaching Czech as second language learners (CSL learners) in English lessons. In the theoretical part, it analyses the proper use of native language and target language in English language lessons. Subsequently, it describes the differences between learners with different native languages and other learners in the classroom. The work also explains the importance of proper instruction giving so they are more understandable. In the practical part, the work analyses high school English lessons with at least one CSL learner. The research focuses on giving instructions in such classrooms. The work aims to discover what tools teachers use for giving instructions and whether the learners are able to complete the given task following the instructions.en
dc.subject.translatedczech as second language learnersen
dc.subject.translatedinstructionsen
dc.subject.translatedgiving instructionsen
dc.subject.translatedtarget languageen
dc.subject.translatednative languageen
dc.subject.translatedteaching englishen
dc.subject.translatedforeignersen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Fenzelova.pdfPlný text práce753,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Klec_Fenzelova.pdfPosudek vedoucího práce26,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Petrl_Fenzelova.pdfPosudek oponenta práce62,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Fenzelova.pdfPrůběh obhajoby práce256,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54052

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.