Název: Interdisciplinarita ve výuce anglického jazyka
Další názvy: Interdisciplinarity and teaching English
Autoři: Šimková, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Skopečková Eva, PhDr. Ph.D.
Oponent: Lancová Klára, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54059
Klíčová slova: interdisciplinarita ve výuce;interdisciplinární přístup;projektová metoda;pohled učitelů anglického jazyka;školní vzdělávací programy
Klíčová slova v dalším jazyce: interdisciplinarity in education;interdisciplinary approach;project method;efl teachers' perspective;school educational programmes
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem interdisciplinárního přístupu a jeho realizace ve vzdělávání prostřednictvím projektů. Teoretická část této práce přibližuje téma interdisciplinarity a poté se podrobně zaměřuje na projektovou výuku. Vzhledem k zaměření praktické části je zahrnut i výskyt projektů a interdisciplinarity v českých kurikulárních dokumentech národní úrovně. Druhá část práce popisuje výzkum, který byl zaměřen na výskyt projektů jakožto představitelů interdisciplinarity v kurikulárních dokumentech školní úrovně (Školní vzdělávací programy) a na realizaci těchto projektů z pohledu učitelů anglického jazyka. Výzkum byl proveden pomocí analýzy vybraných školních vzdělávacích programů a dotazníkového šetření, které zjišťovalo postoj učitelů.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis deals with the topic of interdisciplinary approach and its realisation in education through projects. The theoretical background of this thesis introduces the topic of interdisciplinarity and then explores the project method in detail. The occurrence of projects and interdisciplinarity at the national level of Czech curricular documents is also included to provide context for the practical part. The second part of the thesis describes the research focused on the occurrence of projects as samples of interdisciplinarity in the curricular documents of the school level (School Educational Programmes) and on realisation of such projects regarding English language teachers' perspective. The research was conducted through the analysis of selected School Educational Programmes and a questionnaire survey, which explored the teachers' perspective.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Simkova Kristyna.pdfPlný text práce525,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Skop_Simkova.pdfPosudek vedoucího práce54,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Lanc_Simkova.pdfPosudek oponenta práce50,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Simkova.pdfPrůběh obhajoby práce356,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54059

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.