Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKozlová, Dagmar
dc.contributor.refereeHavránková Tereza, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:15Z-
dc.date.available2022-1-18
dc.date.available2023-09-11T22:22:15Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier90716
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54062-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá možnostmi podpory žáků při výuce anglického jazyka. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny možnosti podpory mluvení, které byly již popsány v dostupné literatuře. Dále jsou zde definována specifika vývojových etap, ve kterých se děti prvního stupně základních škol nacházejí. V praktické části práce je popsán akční výzkum, který jsem realizovala v rámci výuky anglického jazyka na základní škole. Na základě poznatků získaných pozorováním žáků při výuce mluvení, jsem navrhla několik aktivit s cílem žáky podpořit právě v této oblasti výuky. Z velké části mé poznatky kopírovaly již známá fakta, která jsou uvedena v první části práce. Objevilo se i několik specifik, která se dále ještě lišila dle toho o jakou konkrétní skupinu žáků se jednalo.cs
dc.format42 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectžácics
dc.subjectmluvený projevcs
dc.subjectforma podporycs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectučenícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectprvní stupeňcs
dc.titlePodpora mluvení u žáků 1. stupněcs
dc.title.alternativeScaffolding speaking in young learners classesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with the possibilities of supporting pupils in teaching English. The work is divided into the theoretical and practical part. The possibilities of speech support are presented in the theoretical part that have already been described in the available literature. Furthermore, the specifics of development stages are defined here in which children of the primary schools are found. Action research is described in the practical part of the work that I realized within my teaching English at the primary school. Based on the knowledge obtained by observing pupils during the teaching of speaking, I proposed several activities aimed at supporting students in this area of teaching. For the most part, my findings copied already known facts that are presented in the first part of the work. However, several specifics also appeared, that further differed according to what kind of a specific group of pupil was dealt with.en
dc.subject.translatedenglish languageen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedpupilsen
dc.subject.translatedspeakingen
dc.subject.translatedform of supporten
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedfirst gradeen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Dagmar Kozlova.pdfPlný text práce861,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Klec_Kozlova.pdfPosudek vedoucího práce28,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Havr_Kozlova.pdfPosudek oponenta práce45,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Kozlova.pdfPrůběh obhajoby práce298,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54062

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.