Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Štěpánová, Eliška | |
dc.contributor.referee | Coufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:28Z | - |
dc.date.available | 2020-12-1 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 86988 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54072 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá využitím poznatků z přírodovědy ve výuce matematiky na prvním stupni základní školy. V dané problematice jsme se zaměřili na mezipředmětové vztahy a jejich aplikaci v hodinách ve škole. Podrobně jsme charakterizovali učivo přírodovědy na 1. stupni od historie výuky přírodovědy až po současné školství. Součástí práce jsou vytvořené matematické úlohy a činnosti, které obsahují přírodovědné prvky a otázky. U jednotlivých aktivit jsou popsány jejich pravidla a cíle, realizace ve škole a reflexe od učitele i od samotných žáků. | cs |
dc.format | 64 s. a I s. (90 181 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | mezipředmětové vztahy | cs |
dc.subject | přírodověda | cs |
dc.subject | matematika | cs |
dc.subject | matematické činnosti | cs |
dc.subject | matematické úlohy | cs |
dc.subject | realizace | cs |
dc.subject | reflexe | cs |
dc.title | Využití přírodovědy ve výuce matematiky na 1. stupni základní školy | cs |
dc.title.alternative | The Use of Natural Science in the Teaching of Mathematics in Primary School | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the use of knowledge from natural science in the teaching of mathematics at the first grade of primary school. In this issue, we focused on interdisciplinary relationships and their application in school lessons. We have characterized in detail the science curriculum at the 1st grade from the history of science teaching to current education. Part of the work are created mathematical problems and activities that contain science elements and questions. For individual activities are described their rules and goals, implementation in school and reflection from the teacher and from the pupils themselves. | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary relationships | en |
dc.subject.translated | natural science | en |
dc.subject.translated | mathematics | en |
dc.subject.translated | mathematical activities | en |
dc.subject.translated | mathematical problems | en |
dc.subject.translated | implementation | en |
dc.subject.translated | reflection | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Eliska Stepanova.pdf | Plný text práce | 2,19 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
diplomova prace_Stepanova.pdf | Posudek oponenta práce | 109,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
HodnoceniDPE.Stepanove.pdf | Posudek vedoucího práce | 103,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Stepanova protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 404,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54072
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.