Název: Návrh a ověření výukového materiálu pro výuku geografie místního regionu Sokolovsko
Další názvy: Design and verification of a teaching material for the geography of the local region Sokolovsko
Autoři: Poncová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/54220
Klíčová slova: geografie;místní region;sokolovsko;povrchová těžba;hnědé uhlí;model hloubkové struktury výuky;metodika 3a
Klíčová slova v dalším jazyce: geography;local region;sokolovsko;surface mining;brown coal;model of the in-depth structure of teaching;methodology 3a
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá navržením a ověřením výukového materiálu určeného pro výuku geografie místního regionu na 2. stupni základních škol. Výukový materiál se zabývá tématem povrchové těžby hnědého uhlí na Sokolovsku. Struktura výukového materiálu byla stanovena na základě tvorby modelu hloubkové struktury výuky a výsledků I. polostrukturovaného rozhovoru s vyučující. Navržený výukový materiál byl ověřen zvolenou vyučující ve výuce zeměpisu 9. ročníku. Kvalita výukového materiálu byla posouzena na základě hodnocení ověřované výuky metodikou 3A a na základě výsledků II. polostrukturovaného rozhovoru s vyučující. Na základě výzkumu je alterovaný výukový materiál možné použít ve výuce místního regionu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the design and verification of teaching material intended for the geography of the local region for pupils of the 2nd grade of primary schools. The teaching material deals with the topic of brown coal surface mining in the region Sokolovsko. The structure of the teaching material was determined based on the creation of a model of the in-depth structure of teaching and the results of the first semi-structured interview with the teacher. The designed teaching material was verified by the chosen teacher in the class of geography in the 9th grade. The quality of the teaching material was assessed based on the evaluation of the verified class by methodology 3A and on results of 2nd semi-structured interview with the teacher. Based on the research, the altered teaching material can be used in the class of the local region.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_Tereza_Poncova.pdfPlný text práce15,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poncova_O.pdfPrůběh obhajoby práce157,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poncova_oponent.pdfPosudek oponenta práce120,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Poncova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54220

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.