Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Zachová Markéta, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Krňoulová, Ivana | |
dc.contributor.referee | Černík Roman, Mgr. et MgA. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T22:12:35Z | - |
dc.date.available | 2022-6-8 | |
dc.date.available | 2023-09-18T22:12:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 94462 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54254 | - |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývala tématem adaptace a vzdělávání dítěte s odlišným mateřským jazykem v prostředí mateřské školy, a to z pohledu pedagoga. Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jak hodnotí vlastní připravenost samotní pedagogové, zda se cítí být dostatečně připraveni v rámci pregraduálního studia, kde případně hledají další zdroje vzdělávání a jaké kompetence jsou podle nich klíčové pro práci s dítětem s OMJ. | cs |
dc.format | 57 s. (156 360 znaků), XIX | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | dítě s odlišným mateřským jazykem | cs |
dc.subject | adaptace v mateřské škole | cs |
dc.subject | interkulturní kompetence učitele | cs |
dc.subject | čeština jako cizí jazyk | cs |
dc.title | PROFESNÍ PŘIPRAVENOST UČITELE MŠ NA PRÁCI S DÍTĚTEM S OMJ | cs |
dc.title.alternative | Professional preparation of pre-primary teachers for working with children with a different first language | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the adaptation and education of a child with a different mother tongue in a kindergarten, concretelly from the perspective of teachers. The main goal of ths thesis was to find out how do the pedagogues themselves evaluate their own preparedness; whether they feel adequately prepared to educate children with different mother tongue; where they can get additional sources of information, and which competencies they realise as the most important for working with a child with different mother tongue. | en |
dc.subject.translated | children with a different first language | en |
dc.subject.translated | adaptation in kindergarten | en |
dc.subject.translated | intercultural competences of teachers | en |
dc.subject.translated | czech as a second language | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Krnoulova_komplet.pdf | Plný text práce | 978,95 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krnoulova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 262,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vedouci_BP_Krnoulova.pdf | Posudek vedoucího práce | 945,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponent_BP_Krnoulova.pdf | Posudek oponenta práce | 876,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54254
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.