Title: Optimalizace výuky fyziky prostřednictvím sledování očního pohybu studentů
Authors: Pawera, Lukáš
Musil, Vít
Citation: KÉHAR, O. (ed.) Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10: Jak se za 20 let změnila výuka fyziky?, Srní 2023, s. 144-147.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: https://kof.zcu.cz/ak/trendy/10/sbor/ModerniTrendy10_sbornik.pdf
http://hdl.handle.net/11025/54325
ISBN: 978-80-261-1159-7
Keywords: eyetracking;výuka;fyzika;student
Keywords in different language: eyetracking;teaching;physics;student
Abstract: Eyetracking je nová technologie, která umožňuje sledovat oční pohyb jedince při pozorování určitého textu nebo obrazu. V didaktice fyziky lze tuto technologii použít pro zlepšení výuky a porozumění studentů. Sledování očního pohybu může poskytnout učitelům cenné informace o tom, jaké části prezentovaného materiálu studenti nejvíce pozorují a kde se soustředí jejich pozornost. Tato informace umožňuje učitelům optimalizovat svou výuku a prezentovat informace tak, aby byly co nejefektivněji zpracovávány studenty.
Abstract in different language: Eye-tracking is a new technology that makes it possible to track the eye movement of an individual while observing certain text or image. In physics teaching, this technology can be used to improve teaching and student understanding. Eye movement tracking can provide teachers with valuable information about what parts of the presented material students are looking at the most and where their attention is focused. This information allows teachers to optimize their teaching and present information in a way that is most efficiently processed by students.
Rights: © Západočeská univerzita v Plzni, autoři
Appears in Collections:Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10
Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 10

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ModerniTrendy10_sbornik-144-147.pdfPlný text309,57 kBAdobe PDFView/Open
ModerniTrendy10_sbornik_uvod+tiraz.pdfPlný text1,03 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54325

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.