Title: | Termokamery jako prostředek pro oživení výuky matematiky |
Authors: | Krčmářová, Anna Stixová, Klára Postavová, Eliška |
Citation: | Sborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 27-34. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/55346 |
ISBN: | 978-80-261-1208-2 |
Keywords: | matematika;výuka;termokamera |
Keywords in different language: | mathematics;teaching;thermal camera |
Abstract: | Termokamery nemají využití pouze v předmětech jako je fyzika, biologie či chemie. Navrhli jsme možnosti, jakým způ sobem termokamery zařadit do výuky matematiky s cílem zatraktivnění klasického vyučování a využití mezioborových vztahů. Metody, které jsme zvolili, neslouží k přímému osvo jování matematických poznatků, jsou vhodné spíše k procvi čení učiva zábavnou formou s využitím moderních technolo gií. |
Rights: | CC BY-SA 4.0 |
Appears in Collections: | Sborník konference LabIR Edu 2023 Sborník konference LabIR Edu 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-80-261-1208-2-27-34.pdf | Plný text | 488,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
978-80-261-1208-2-uvod.pdf | Plný text | 550,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/55346
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.