Název: | Termokamery jako prostředek pro oživení výuky matematiky |
Autoři: | Krčmářová, Anna Stixová, Klára Postavová, Eliška |
Citace zdrojového dokumentu: | Sborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 27-34. |
Datum vydání: | 2024 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/55346 |
ISBN: | 978-80-261-1208-2 |
Klíčová slova: | matematika;výuka;termokamera |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mathematics;teaching;thermal camera |
Abstrakt: | Termokamery nemají využití pouze v předmětech jako je fyzika, biologie či chemie. Navrhli jsme možnosti, jakým způ sobem termokamery zařadit do výuky matematiky s cílem zatraktivnění klasického vyučování a využití mezioborových vztahů. Metody, které jsme zvolili, neslouží k přímému osvo jování matematických poznatků, jsou vhodné spíše k procvi čení učiva zábavnou formou s využitím moderních technolo gií. |
Práva: | CC BY-SA 4.0 |
Vyskytuje se v kolekcích: | Sborník konference LabIR Edu 2023 Sborník konference LabIR Edu 2023 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
978-80-261-1208-2-27-34.pdf | Plný text | 488,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
978-80-261-1208-2-uvod.pdf | Plný text | 550,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55346
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.