Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorLochař, Jakub
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-1-31
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:04Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:02:04Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-12-11
dc.identifier92415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55769-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vytvořením crowdfundingové a komunikační kampaně pro vybranou organizaci. Obsahuje také PESTLE analýzu, benchmarking tří crowdfundingových portálů, poznatky z příkladů dobré a špatné praxe a výstupy z marketingové porady. Práce má posloužit jako vzor pro jiné subjekty, které chtějí využít crowdfunding k financování svých projektů.cs
dc.format98 s. (167 249 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectfundraisingcs
dc.subjectcrowdfundingová kampaňcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.titleCrowdfundingová kampaň pro vybranou organizacics
dc.title.alternativeCrowdfunding campaign for selected organizationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe master's thesis deals with the creation of a crowdfunding and communication campaign for a selected organization. It also includes a PESTLE analysis, benchmarking of three crowdfunding portals, insights from examples of good and bad practice and outputs from a marketing meeting. The master's thesis should serve as a model for other entities that want to use crowdfunding to finance their projects.en
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedfundraisingen
dc.subject.translatedcrowdfunding campaignen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
dc.subject.translatedpromotionen
dc.subject.translatednon-profit organizationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Crowdfundingova kampan pro vybranou organizaci - Lochar.pdfPlný text práce2,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochar_Jakub_v.pdfPosudek vedoucího práce123,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lochar_Jakub_o.pdfPosudek oponenta práce196,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55769

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.