Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMěchurová, Miroslava
dc.contributor.authorNavrátilová, Martina
dc.date.accepted2012-05-30
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:04Z-
dc.date.available2011-06-18cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:04Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier47648
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5599
dc.description.abstractMá práce si klade za cíl zjistit úroveň školní zralosti a rozluštit klíče k zamezení pomluvám o neschopnosti dětí s poruchou ADHD nastoupit na základní školu a plnit povinnou školní docházku. První část je zaměřena na teoretické informace ohledně poruchy pozornosti ADHD a školní zralosti. Následující kapitola o předškolním vzdělávání je částečně teoreticky zaměřená svým obsahem na všeobecné informace o předškolním vzdělávání, a částečně praktického charakteru, kde se informace zaměřují na konkrétní navštívenou mateřskou školu. Čistě praktická je závěrečná část bakalářské práce, kde dochází již k přímé analýze školní zralosti dítěte.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectADHDcs
dc.subjectporucha pozornostics
dc.subjectporucha aktivitycs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectdiagnostika školní zralostics
dc.titleŠkolní zralost dítěte s ADHDcs
dc.title.alternativeSchool readiness of a child with ADHDen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy thesis aims to identify the level of school readiness and to decipher clues to avoid gossip about the inability of children with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) to commence elementary school studies and to comply with compulsory school attendance. The first part focuses on theoretical information about ADHD deficit as regard to attention and school maturity. The following chapter is partly theoretical in content focused on general information on pre-school education, and partly practical in nature concentrated on one particular nursery school. Purely practical is the final part of this thesis oriented on a direct analysis of the child's school maturity.en
dc.title.otherSchool readiness of a child with ADHDen
dc.subject.translatedADHDen
dc.subject.translatedattention disordersen
dc.subject.translatedactivity disordersen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translateddiagnostics of school readinessen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace MN 2.pdfPlný text práce747,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Navratilova M. PV.pdfPosudek vedoucího práce18,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Navratilova M. OP.pdfPosudek oponenta práce41,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Navratilova M. O.pdfPrůběh obhajoby práce11,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5599

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.