Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Morávková Naděžda, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Krejcar, Matyáš | |
dc.contributor.referee | Východská Helena, PaedDr. | |
dc.date.accepted | 2024-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:08:20Z | - |
dc.date.available | 2021-12-15 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:08:20Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-30 | |
dc.identifier | 90910 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56734 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce zkoumá výuku mimoevropských dějin na českých středních školách. Cílem práce je prozkoumat, jak kurikulární dokumenty a učebnice českého školství zohledňují témata mimoevropských dějin a kolik prostoru mimoevropské dějiny dostávají. Další částí práce je výzkum mezi žáky středních škol plzeňského kraje. Pomocí dotazníkového sběru dat a metod kvantitativního výzkumu je zkoumána znalost mimoevropských dějin mezi žáky vyšších ročníků středních škol v plzeňském kraji. Cílem je ověření hypotéz stanovených na základě analýzy kurikulárních dokumentů. | cs |
dc.format | 87 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | mimoevropské dějiny | cs |
dc.subject | kurikulární dokumenty | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.subject | české školství | cs |
dc.subject | stření školy | cs |
dc.title | Mimoevropské dějiny v českém vzdělávacím systému | cs |
dc.title.alternative | Non-European history in Czech education system | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství dějepisu pro střední školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis researches the teaching of non-european history at czech high schools. The aim of the thesis is to research, how curricular documents and textbooks of czech education system take into account non-european history and the space it allocates to it. Another part of the thesis is research among higher grade students of high schools in the Plzeň region. Using questionnaire survey and quantitative methods the knowledge of non-european history amongst the students is researched. The target is verification of hypotheses established on the basis of analysis of curricular documents. | en |
dc.subject.translated | non-european history | en |
dc.subject.translated | curricular documents | en |
dc.subject.translated | textbooks | en |
dc.subject.translated | czech education system | en |
dc.subject.translated | high schools | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Matyas Krejcar Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 1,48 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejcar Matyas V.pdf | Posudek vedoucího práce | 152,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejcar Matyas O.pdf | Posudek oponenta práce | 171,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Krejcar Matyas P.pdf | Průběh obhajoby práce | 60,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56734
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.