Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Písková Růžena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Malá, Marie-Kristina | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:08:51Z | - |
dc.date.available | 2023-9-14 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:08:51Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-2 | |
dc.identifier | 95789 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56780 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje návrhu naučné stezky se zaměřením na čtenářskou gramotnost ve městě Skalná. V teoretické části jsou vymezeny pojmy gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost, faktory jejího utváření a pojem multimodalita. Praktická část pak obsahuje vytvořený návrh naučné stezky. Materiály rozvíjí čtenářskou gramotnost za využití čtenářských strategií s ohledem na regionalizované učivo, mezipředmětovou provázanost a multimodální přístup. Stezka byla realizována v osmém ročníku ZŠ Luby. | cs |
dc.format | 69 s. (86 186 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cs |
dc.subject | čtenářské strategie | cs |
dc.subject | naučná stezka | cs |
dc.subject | regionální prvky | cs |
dc.subject | multimodalita | cs |
dc.subject | skalná | cs |
dc.subject | národní přírodní rezervace soos | cs |
dc.title | Stezka se čtenářským zaměřením ve městě Skalná | cs |
dc.title.alternative | Reader's Path in the Town of Skalná | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the design of an educational path aimed at developing reading literacy in the town of Skalná. The theoretical part defines concepts such as literacy, functional literacy, reading literacy, factors shaping it, and the concept of multimodality. The practical part includes the created design of the educational path. The materials enhance reading literacy through the use of reading strategies, considering regionalized curriculum, interdisciplinary connections, and multimodal approach. The trail was implemented in the eighth grade of the Luby Elementary School. | en |
dc.subject.translated | reading literacy | en |
dc.subject.translated | reading strategies | en |
dc.subject.translated | educational path | en |
dc.subject.translated | regional elements | en |
dc.subject.translated | multimodality | en |
dc.subject.translated | skalná | en |
dc.subject.translated | soos national nature reserve | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Stezka se ctenarskym zamerenim ve meste Skalna_Mala Marie-Kristina.pdf | Plný text práce | 2,74 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2024_mala_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 601,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2024_mala_piskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 482,31 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2024_mala_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 63,37 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP_Priloha_5_-_Tabulky_roli.pdf | VŠKP - příloha | 259,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
DP_Priloha_6_-_Povest.pdf | VŠKP - příloha | 503,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
DP_Priloha_4_-_Pracovni_listy_kratka_verze.pdf | VŠKP - příloha | 822,82 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
DP_Priloha_2_-_Pracovni_listy_dlouha_verze.pdf | VŠKP - příloha | 913,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
DP_Priloha_3_-_Metodika_kratka_verze.pdf | VŠKP - příloha | 1,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
DP_Priloha_1_-_Metodika_dlouha_verze.pdf | VŠKP - příloha | 1,45 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56780
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.