Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBejvalová, Martina
dc.contributor.refereeAschenbrenner Vít, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:24Z-
dc.date.available2022-12-9
dc.date.available2024-07-12T09:09:24Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-13
dc.identifier93957
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56818-
dc.description.abstractV diplomové práci jsou zpracovány informace o životě a díle Wolfganga Amadea Mozarta, se kterými lze pracovat v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou popsány možné výzvy a problémy výuky. Dále je provedeno výzkumné šetření mezi pedagogy zaměřené na práci s poslechovými skladbami. Závěr práce obsahuje poslechové skladby W. A. Mozarta, které se nacházejí v učebnicích. Vhodné skladby jsou identifikovány a popsány konkrétními postupy, jak s vybranými skladbami pracovat ve výuce hudební výchovy.cs
dc.format67 s. (95 110 znaků), I s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectwolfgang amadeus mozartcs
dc.subjectposlechové skladbycs
dc.subjectdidaktická přípravacs
dc.subjectposlechové činnostics
dc.subjecthudebně vyjadřovací prostředkycs
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectžácics
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectposlech hudbycs
dc.titleVybrané skladby W. A. Mozarta a jejich uplatnění v hudební výchově na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeSelected compositions by W. A. Mozart and their application in music education at the 1st grade of elementary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis contains information about the life and work of Wolfgang Amadeus Mozart, which can be used in music education classes at the primary level of elementary school. The theoretical part describes possible challenges and problems in teaching. Furthermore, a research survey among educators focused on working with listening compositions is conducted. The conclusion of the thesis includes listening compositions by W. A. Mozart found in textbooks. Suitable compositions are identified and described with specific procedures on how to work with selected compositions in music education classes.en
dc.subject.translatedwolfgang amadeus mozarten
dc.subject.translatedlistening compositionsen
dc.subject.translateddidactic preparationen
dc.subject.translatedlistening activitiesen
dc.subject.translatedmusical expression meansen
dc.subject.translatedtextbooksen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedstudentsen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedmusic listeningen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Bejvalova M..pdfPlný text práce5,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BEJVALOVA_DP_vedouci_Sla_ 2024.pdfPosudek vedoucího práce165,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bejvalova_DP_oponent_VA_2024.pdfPosudek oponenta práce154,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bejvalova.pdfPrůběh obhajoby práce702,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56818

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.