Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorBrzáková, Helena
dc.contributor.refereeHaas Petr, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:26Z-
dc.date.available2023-10-4
dc.date.available2024-07-12T09:09:26Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-13
dc.identifier96155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56825-
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována projektovému vyučování v hudební výchově na 1. stupni základní školy. Cílem práce je navrhnout a realizovat projekt, který rozšíří žákům povědomí o světě hudby a kultury prostřednictvím práce s různorodými hudebními nástroji. Práce obsahuje vymezení termínu projektové vyučování, rytmická výchova, hudební nástroje a charakteristiku hudební výchovy na 1. stupni základní školy. Praktická část popisuje přípravu a realizaci projektové výuky.cs
dc.format55 s., XIX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectprojektové vyučovánícs
dc.subjectrytmická výchovacs
dc.subjecthudební nástrojcs
dc.subjectprojektcs
dc.titleRytmické hudební nástroje napříč kontinenty jako téma projektového vyučování v hudební výchově na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeRhythmic musical instruments across continents as a topic of project teaching in music education at the 1st grade of elementary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis is dedicated to project-based teaching in music education at the primary level of elementary school. The aim of the thesis is to design and implement a project that will expand students' awareness of the world of music and culture through working with diverse musical instruments. The thesis includes defining the concept of project-based teaching, rhythmic education, musical instruments, and the characteristics of music education at the primary level of elementary school. The practical part describes the preparation and implementation of project-based teaching.en
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedproject-based teachingen
dc.subject.translatedrhythmic educationen
dc.subject.translatedmusical instrumenten
dc.subject.translatedprojecten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Brzakova.pdfPlný text práce3,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BRZAKOVA_DP_vedouci_Sla_2024.pdfPosudek vedoucího práce164,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brzakova_DP_oponent_Ha_2024.pdfPosudek oponenta práce142,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brzakova.pdfPrůběh obhajoby práce894,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.