Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠuranská, Lucie
dc.contributor.refereeDubec Michal, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:30Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2024-07-12T09:10:30Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-16
dc.identifier90800
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56917-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na třídní schůzky a začínajícího učitele. V teoretické části práce se zkoumá začínající učitel, proces jeho uvádění do pedagogické praxe a podpora, která mu je poskytována, včetně praktických rad pro úspěšné zvládání této náročné fáze. Dále se práce podrobně zabývá problematikou třídních schůzek, včetně definice, typů třídních schůzek, procesu plánování a častých chyb v jejich vedení. Součástí je také kapitola věnována komunikaci mezi učitelem a rodičem. V praktické části práce je provedena analýza zkušeností a postojů začínajících i zkušených učitelů ke třídním schůzkám.cs
dc.format82 s., XXII
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecttřídní schůzkycs
dc.subjectzačínající učitelcs
dc.subjectindividuální konzultacecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectrodičecs
dc.titleTřídní schůzky a začínající učitelcs
dc.title.alternativeClass meetings and a beginning teacheren
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on class meetings and the beginning teacher. The theoretical part of the work examines the novice teacher, the process of introducing him to teaching practice and the support provided to him, including practical advice for successfully managing this challenging phase. Furthermore, the work deals in detail with the issue of class meetings, including the definition, types of class meetings, the planning process and frequent mistakes in their management. There is also a chapter devoted to communication between the teacher and the parent. In the practical part of the work, the experience and attitudes of beginning and experienced teachers towards class meetings are analyzed.en
dc.subject.translatedclass meetingsen
dc.subject.translatedbeginning teacheren
dc.subject.translatedindividual consultationen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedparentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Lucie Suranska - Tridni schuzky a zacinajici ucitel.pdfPlný text práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Suranska Lucie.pdfPosudek vedoucího práce148,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Suranska_oponent.pdfPosudek oponenta práce179,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Suranska L..pdfPrůběh obhajoby práce28,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56917

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.