Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorŠelmátová, Klára
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:32Z-
dc.date.available2022-11-1
dc.date.available2024-07-12T09:10:32Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-25
dc.identifier94437
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56923-
dc.description.abstractDiplomová práce upozorňuje na potenciál předmětů výchovného charakteru jakožto prostředku pro rozvoj osobnosti žáků 1. stupně základní školy. V teoretické části přibližuje cílovou skupinu z hlediska vývojové psychologie, vymezuje cíle a principy současného vzdělávání a podrobně popisuje vybrané výchovné oblasti, kterými jsou artefileticky zaměřená výtvarná výchova, dramatická a osobností a sociální výchova. Možnostmi propojení těchto tří výchov se zabývá praktická část, jejíž podstata spočívá v naplánování a realizaci výtvarně dramatické lekce a jejím následném vyhodnocení.cs
dc.format64 s. (115 221 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectosobnostní a sociální rozvojcs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectartefiletikacs
dc.subjectprožitkové učenícs
dc.subjectreflexecs
dc.subjectmladší školní věkcs
dc.titleTři varianty výtvarně dramatického projektu v malotřídní školecs
dc.title.alternativeThree variants of an art and drama project in a small rural schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis highlights the potential of educational subjects as a means for the development of the personality of pupils in the first stage of primary school. In the theoretical part it introduces the target group from the point of view of developmental psychology, defines the aims and principles of contemporary education and describes in detail the selected educational areas, which are art education, drama and personality and social education. The practical part deals with the possibilities of combining these three educational fields, the essence of which lies in the planning and implementation of an art and drama lesson and its subsequent evaluation.en
dc.subject.translatedpersonal and social developmenten
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedartephyleticsen
dc.subject.translatedexperiential learningen
dc.subject.translatedreflectionen
dc.subject.translatedyounger school ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Selmatova_diplomovaprace.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni vedouci_DP_Selmatova.pdfPosudek vedoucího práce324,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni oponent_DP_Selmatova.pdfPosudek oponenta práce255,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Selmatova.pdfPrůběh obhajoby práce51,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56923

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.