Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorZaňáková, Martina
dc.contributor.refereeČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:10:33Z-
dc.date.available2023-1-26
dc.date.available2024-07-12T09:10:33Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-19
dc.identifier94499
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56928-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou a vyhodnocením stávajícího systému podpory a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykem na vybraných základních školách prvního a druhého stupně. Využito bylo techniky polostrukturovaných rozhovorů se zainteresovanými pedagogickými pracovníky, analýzy vybraných školních dokumentů a kazuistik vybraných žáků s OMJ, vytvořených jejími třídními učiteli. Na základě zkušeností a výpovědí oslovených respondentů chceme prezentovat a vyhodnotit stávající systém podpory vzdělávání žáků s OMJ na základních školách a poskytnout příklady dobré praxe.cs
dc.format125 s. (30 417 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectžák s odlišným mateřským jazykemcs
dc.subjectsystém jazykové podporycs
dc.subjectdoporučené postupy k práci s žáky s omjcs
dc.subjectsystém hodnocenícs
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectmultikulturní výchova.cs
dc.titleEvaluace systému podpory a vzdělávání žáků s odlišným mateřským jazykemcs
dc.title.alternativeThe evaluation of support´s system and educating foreign studentsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis is analyzing and evaluating the current system of support and education of foreign students in selected primary schools., 1st and 2nd degree. The techniques used were semi-structured interviews with teaching staff, documentation school analyze and case studies of selected pupils, made by their class teachers. Based on the experiences and accounts of the interviewees, we aim to present key areas of current education for pupils with different mother tongue or foreign pupils in primary schools and bring some recommendation to praxis.en
dc.subject.translatedpupil with a different mother tongueen
dc.subject.translatedlanguage support systemen
dc.subject.translatedrecommended procedures for working with pupils with different mother tongueen
dc.subject.translatedassessment systemen
dc.subject.translatedsupport measuresen
dc.subject.translatedmulticultural education.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_KPG_Zanakova_duben_24.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek vedouci DP_M. Zanakova.pdfPosudek vedoucího práce301,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek DP Zanakova.pdfPosudek oponenta práce3,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zanakova.pdfPrůběh obhajoby práce54,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56928

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.