Title: | Multimediální podpora pro předmět KVD/PGM1P |
Other Titles: | Multimedia support for course KVD/PGM1P |
Authors: | Míka, Jiří |
Advisor: | Frank Filip, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Ulrych Zdeněk, Doc. Ing. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/57225 |
Keywords: | multimediální podpora;vzdělávací kurz |
Keywords in different language: | multimedia support;e-course |
Abstract: | Práce s názvem "Multimediální podpora pro předmět KVD/PGM1P" je členěna do čtyř kapitol. První kapitola popisuje předmět KVD/PGM1P. Druhá kapitola se zabývá analýzou a popisem úloh používaných v rámci předmětu KVD/PGM1P. Třetí kapitola pojednává o zásadách a principech pro vytvoření vzdělávacího kurzu v LMS Moodle. Poslední kapitola popisuje tvorbu multimediálních prvků. |
Abstract in different language: | This bachelor thesis is called "Multimedia support for course KVD/PGM1P". It is divided into four chapters. The first chapter deals with the description of the course. The second chapter examines and describes the set of tasks used in seminars. The third chapter describes principles which were used for the draft and creation of the multimedia support and e-course. The last chapter describes the creation of multimedia elements. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
final_Mika.pdf | Plný text práce | 986,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG-FrankF-277725.pdf | Posudek vedoucího práce | 61,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG-UlrychZ-17787.pdf | Posudek oponenta práce | 65,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Protokol Mika.pdf | Průběh obhajoby práce | 279,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/57225
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.