Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorUllmanová Jiřina, Mgr. et Bc.
dc.contributor.authorKrinesová, Monika
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:40Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:40Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier96591
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57256-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na děti se sociálním znevýhodněním a jejich školní připravenost. V teoretické části se věnuje problematice sociálního znevýhodnění, jeho faktorům a vlivu na školní připravenost. Podrobněji rozebírá jednotlivé oblasti důležité pro vstup dítěte do základní školy. Výzkumná část práce se zaměřuje na oblasti sociálních dovedností a zkoumá jejich úroveň u konkrétních dětí. Poskytuje přímé zkušennosti pedagogů a ukazuje možnosti podpory rozvoje sociálních dovedností.cs
dc.format50 s. (88 345)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální znevýhodněnícs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectsocializacecs
dc.subjectsociální dovednostics
dc.titleAnalýza školní připravenosti dětí se sociálním znevýhodněním předškolního věkucs
dc.title.alternativeAnalysis of school readiness of children with social disadvantage in preschool ageen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis focuses on children with social disadvantages and their school readiness. In the theoretical part, it addresses the issue of social disadvantage, its factors, and its impact on school readiness. It further dissects the specific areas crucial for a child's entry into elementary school. The research section of the thesis focuses on the area of social skills and examines their level among specific children. It provides direct experiences from educators and showcases possibilities for supporting the development of social skills.en
dc.subject.translatedsocial disadvantageen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedsocializationen
dc.subject.translatedsocial skillsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KRINESOVA_bakalarska prace.pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek oponenta BP_ M. Krinesova.pdfPosudek oponenta práce300,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krinesova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce84,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krinesova.pdfPrůběh obhajoby práce31,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57256

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.