Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKáňová Šárka, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorSoukupová, Kristýna
dc.contributor.refereePejšová Mouleová Lenka, Mgr.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:42Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:42Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-26
dc.identifier97229
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57270-
dc.description.abstractPráce se zabývá účastí studentů vysoké školy v peer programu provázení mladých lidí s mentálním postižením v období přechodu do dospělého života. V rámci výzkumného šetření se autorka zaměřuje nejen na pohled studentů vysoké školy na jejich účast v peer programu, ale i na proměny jejich postojů vůči osobám s mentálním postižením. Sběr dat probíhal od prosince 2022 do března 2024 za použití metody polostrukturovaných rozhovorů a dotazníků.cs
dc.format59
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpeer programcs
dc.subjectmentální postiženícs
dc.subjecttranzicecs
dc.subjectstudenti všcs
dc.titlePeer program pro mladé lidi s mentálním postižením z pohledu zapojených studentů vysoké školy v roli průvodcůcs
dc.title.alternativeThe peer companion program for young adults with intellectual disabilities from the perspective of college students in the role of buddiesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the involvement of university students in a peer program for young people with intellectual disabilities during the transition to adulthood. Within the research investigation, the author focuses not only on the perspective of university students on their participation in the peer program but also on the changes in their attitudes towards people with intellectual disabilities. Data collection took place from December 2022 to March 2024 using a method of semi-structured interviews and questionnaires.en
dc.subject.translatedpeer programen
dc.subject.translatedintellectual disabilitiesen
dc.subject.translatedtransitionen
dc.subject.translateduniversity studentsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
SoukupovaK_BP.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_posudek_oponenta_Soukupova_Kristyna.pdfPosudek oponenta práce217,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce99,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Soukupova.pdfPrůběh obhajoby práce70,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57270

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.