Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKoželuhová Eva, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVetráková, Zuzana
dc.contributor.refereePodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:43Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:43Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-29
dc.identifier97230
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57271-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá přechodovým objektem v praxi mateřských škol. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou s oporou odborné literatury objasněna teoretická východiska z oblasti vývojové psychologie a předškolní pedagogiky. Hlavním výzkumným cílem práce je zjistit, jak jsou v každodenní praxi mateřských škol realizovány principy osobnostně orientovaného pojetí vzdělávání v kontextu respektování potřeby přechodového objektu u dětí předškolního věku. Výsledkem praktické části je analýza dat z dotazníkového šetření, jehož souborem jsou učitelé mateřských škol Plzeňského kraje. Dotazník byl šířen i vyplňován v online prostoru.cs
dc.format63 s. (93 584 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpřechodový objektcs
dc.subjectosobnostně orientované pojetícs
dc.subjectpředškolní obdobícs
dc.titlePřechodový objekt v praxi mateřských školcs
dc.title.alternativeA transitional object in the practice of kindergartensen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis examines the transitional object in the practice of preschools. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part elucidates theoretical foundations from the fields of developmental psychology and preschool education, drawing on relevant literature. The main research objective of the thesis is to investigate how the principles of person-centered education are implemented in the everyday practice of preschools, within the context of respecting the need for transitional objects among preschool-aged children. The practical part presents an analysis of data collected through a questionnaire survey administered to preschool teachers in the Plzeň Region. The questionnaire was distributed and completed online.en
dc.subject.translatedtransitional objecten
dc.subject.translatedperson-centered approachen
dc.subject.translatedpreschool perioden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarsa_prace_vetrakova_zuzana.pdfPlný text práce1,91 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
vskp_posudek_Vetrakova.pdfPosudek vedoucího práce64,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta BP_Vetrakova.pdfPosudek oponenta práce261,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vetrakova Z..pdfPrůběh obhajoby práce36,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57271

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.