Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlimtová Václava, Mgr.
dc.contributor.authorSedláková, Nikol
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:43Z-
dc.date.available2023-6-9
dc.date.available2024-07-12T09:14:43Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-24
dc.identifier97250
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57275-
dc.description.abstractBakalářská práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části je popsat základní informace, které vycházejí z tématu práce. Zabývá se charakteristikou hyperkinetické poruchy, popisem rodiny dítěte s hyperkinetickou poruchou a vzdělávání žáka s hyperkinetickým syndromem. Praktická část se zabývá výzkumným šetřením mezi školou a rodiči dítěte s ADHD a identifikuje způsoby spolupráce mezi nimi. Je použita kvalitativní metoda šetření, pomocí polostrukturovaných rozhovorů.cs
dc.format38 s. (78 403)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthyperkinetický syndromcs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectžákcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectspoluprácecs
dc.titleŽák s ADHD s aspektem na spolupráci rodiny a školycs
dc.title.alternativeA student with ADHD with an aspect of family and school cooperationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programVýchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis consists of a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to describe the basic information that is based on the topic of the thesis. It deals with the characteristics of hyperkinetic disorder, a description of the family of a child with hyperkinetic disorder and the education of a student with hyperkinetic syndrome. The practical part deals with a research investigation between the school and the parents of a child with ADHD and identifies ways of cooperation between them. A qualitative research method is used, using semi-structured interviews.en
dc.subject.translatedhyperkinetic syndromeen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedstudenten
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedcooperationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Nikol Sedlakova.pdfPlný text práce568,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek BP_VyZ_Nikol Sedlakova_opo Soukupova(1).pdfPosudek oponenta práce252,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedlakova N..pdfPrůběh obhajoby práce26,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedlakova_vedouci1.pdfPosudek vedoucího práce115,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57275

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.