Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová, Marie
dc.contributor.authorNováková, Vladimíra
dc.date.accepted2012-05-22
dc.date.accessioned2013-06-19T06:56:58Z
dc.date.available2010-12-01cs
dc.date.available2013-06-19T06:56:58Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier43936
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5806
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení v souvislosti s metodami výuky, učebními pomůckami, které nabízí současný český trh a organizačními formami výuky. Ve výzkumné části především prostřednictvím dotazníku, dále pak obsahové analýzy učebních materiálů a také pozorováním žáků zjišťuje kvalitativní i kvantitativní možnosti ve výuce prvopočátečního čtení.cs
dc.format86 s., IV s. (95 492 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43936-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprvopočáteční čtenícs
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacs
dc.subjectgenetická metodacs
dc.subjectorganizační formy vyučovánícs
dc.subjectpomůcky pro výuku čtenícs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectobsahová analýza textucs
dc.titleKomparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodoucs
dc.title.alternativeThe Comparison of Teaching Aids and Organizational Forms Using Analytic-synthetic and Genetic Approachen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDiploma work deals with teaching of primary reading in connection to method of teaching, teaching aids available on Czech market and organizational forms of teaching. In the research part especially through a questionnaire, analysis of the contents of teaching materials and through observation of students it evaluates qualitative and quantitative opportunities in teaching primary reading.en
dc.subject.translatedprimary readingen
dc.subject.translatedanalytical synthetic methoden
dc.subject.translatedgenetic methoden
dc.subject.translatedorganizational forms of teachingen
dc.subject.translatedteaching aidsen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedtext analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Vladimira Novakova_2012.pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novakova PV.pdfPosudek vedoucího práce25,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novakova OP.pdfPosudek oponenta práce36,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novakova O.pdfPrůběh obhajoby práce12,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5806

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.