Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kocurová, Marie | |
dc.contributor.author | Nováková, Vladimíra | |
dc.date.accepted | 2012-05-22 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:56:58Z | |
dc.date.available | 2010-12-01 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:56:58Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier | 43936 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5806 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá výukou prvopočátečního čtení v souvislosti s metodami výuky, učebními pomůckami, které nabízí současný český trh a organizačními formami výuky. Ve výzkumné části především prostřednictvím dotazníku, dále pak obsahové analýzy učebních materiálů a také pozorováním žáků zjišťuje kvalitativní i kvantitativní možnosti ve výuce prvopočátečního čtení. | cs |
dc.format | 86 s., IV s. (95 492 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43936 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | prvopočáteční čtení | cs |
dc.subject | analyticko-syntetická metoda | cs |
dc.subject | genetická metoda | cs |
dc.subject | organizační formy vyučování | cs |
dc.subject | pomůcky pro výuku čtení | cs |
dc.subject | dotazník | cs |
dc.subject | pozorování | cs |
dc.subject | obsahová analýza textu | cs |
dc.title | Komparace pomůcek a organizačních forem při výuce analyticko-syntetickou a genetickou metodou | cs |
dc.title.alternative | The Comparison of Teaching Aids and Organizational Forms Using Analytic-synthetic and Genetic Approach | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma work deals with teaching of primary reading in connection to method of teaching, teaching aids available on Czech market and organizational forms of teaching. In the research part especially through a questionnaire, analysis of the contents of teaching materials and through observation of students it evaluates qualitative and quantitative opportunities in teaching primary reading. | en |
dc.subject.translated | primary reading | en |
dc.subject.translated | analytical synthetic method | en |
dc.subject.translated | genetic method | en |
dc.subject.translated | organizational forms of teaching | en |
dc.subject.translated | teaching aids | en |
dc.subject.translated | questionnaire | en |
dc.subject.translated | observation | en |
dc.subject.translated | text analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Vladimira Novakova_2012.pdf | Plný text práce | 1,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novakova PV.pdf | Posudek vedoucího práce | 25,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novakova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 36,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Novakova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5806
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.