Název: | Výuka výslovnosti v hodinách angličtiny na 2. stupni základní školy |
Další názvy: | Teaching pronunciation in English lessons at upper primary school |
Autoři: | Hanzlíková, Ilona |
Vedoucí práce/školitel: | Hurtová, Danuše |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5875 |
Klíčová slova: | anglický jazyk;proces učení;proces vyučování;vyučování cizího jazyka;výslovnost;vyučování výslovnosti;aspekty výslovnosti;učebnice anglického jazyka;fonetický přepis;nahrávka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | english language;process of teaching;process of learning;foreign language teaching;pronunciation;teaching pronunciation;aspects of pronunctiation;english language textbooks;phonetic transcription;recording |
Abstrakt: | Práce se zabývá problematikou výuky anglické výslovnosti na 2. stupni základní školy. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem se na 2. stupni základní školy vučuje anglická výslovnost a její jednotlivé aspekty a jakým způsobem se učebnice anglicého jazyka zabývají problematikou výslovnosti. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a prakticé. Teoretická část zahrnuje poznatky o vyučování, vyučování anglického jazyka a anglické výslovnosti a krátkou informaci o jednotlivých aspektech výslovnosti. Praktická část zahrnuje popis metody, která bylo použita k vedení výzkumu, výsledky výzkumu, důsledky vyplývající z výzkumu, jeho možná omezení a návrhy na rozšíření výzkumu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with teaching English pronuncition at the upper primary level.The goal of the work is to find out which way pronunciation and its individual aspects are being taught and how textbooks deal with the phenomenon of teaching pronunciation.The thesis is divided into two parts. The first part covers a theoretical background and the second part is a practical part, which includes a method, results emerging from a research, implications of the reserch, its limitations annd suggestions for further research. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
dp_hanzlikova.pdf | Plný text práce | 1,05 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlikova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 97,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlikova O.pdf | Posudek oponenta práce | 109,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hanzlikova.pdf | Průběh obhajoby práce | 34,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5875
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.